Hmm taart jacht ♡ , ik zal bij ah rond 7 uur eens sneupen op zondag. Ook een leuke uitdaging
Poiesz heeft tompoucen in de aanbieding, 4 bakken a 12 tompucetom 5 nog wat zijn
fohadie
Geplaatst: 17-07-15 10:52
Ik had bij de xenox een pak rotie gezien voor maar 10cnt. Hebben vaker dingen sterk afgeprijst ivm datum, maar dit was nog zeker een maand goed. Tuurlijk moet je er zelf nog ingredienten bij doen, maar die had ik nog in voorraad.
Ook hebben we een winkel in Haarlem waar A merken voor nog minder dan de helft van de prijs aangeboden wordt. Zelfs goedkoper dan huismerk! Helaas was die winkel er nog niet toen ik elke maand erg krap zat, kan nu gelukkig weer wwt mer besteden al blijf ik altijd opletten en op koopjesjacht gaan.
Wat een verschil, sunrise! Dat zul je wel goed merken in je beurs he Heerlijk om wat over te houden aan het eind van de maand!
Ik maar sommige wereldgerechten ook wel zelf inderdaad. Ik bewaar me soms de ingrediënten van de knorr pakken, en dan weet je ongeveer welke kruiden erin moeten
Haha we houden zeker wel een lekker bedrag over nu inderdaad!
Kleine tip, de ingrediënten die in zo'n pak zitten, zitten vaak niet allemaal of soms helemaal niet in het officiële recept
Voor roti heb je bijvoorbeeld nodig:
Kipbouillon blokjes, kerrie masala, madame jeanette en tomatenpuree.
Verder komt er weinig bij kijken, ben dan wel benieuwd wat er allemaal in zo'n knorr pakket zit haha
Recept wat ik heb komt trouwens van een echte surinamer, alleen wel iets makkelijker gemaakt voor haar blanke vriendin Zij maakt bijvoorbeeld zelf helemaal de bouillon, maar daar heb ik vaak niet het geduld voor.
Heerlijk dat het zo loont hoor, als cadeautje gaan we zondag naar de dierentuin en uit eten Uit eten natuurlijk met de actie van de AH
MMIDV
Geplaatst: 17-07-15 11:56
Goedkope taart-idee: 2 pakken cake beslag, wat appels, kaneel
Beslag maken, de appels in stukjes met kaneel door het beslag roeren en in een ovenschaal/springvorm in de oven
Wereldgerechten doe ik niet aan, je betaalt een hoop geld voor een bult zout....je kunt het beter en lekkerder zelf maken Lang leve internet voor alle recepten.
Paprika haal ik bij een boer hier, die heeft een hele winkel. Een hele zak paprika's voor 1 euro, zak snack paprika's ook voor 1euro, hele zak snoeptomaatjes 1,50euro Vieren dit weekend verjaardag van m'n dochtertje en vind het altijd lekker om wat gezonds neer te zetten, en dit kost bijna niks haha. 4 komkommers erbij, toastjes met smeersels (zelf maak) en wat chips en drinken en we zijn een heel eind. Alleen aan de taart geef ik meer uit, is haar eerste verjaardag dus we willen wel wat leuks (en lekkers)
Kant-en-klaar cake pakken vind ik zonde van het geld. Dan denk je, ah, een mix voor 80 cent, lekker goedkope cake, en dan blijkt dat je de eieren en boter er zelf nog bij moet doen Voor 45 cent heb je een kilo bloem, daar kun je al 5 cakes van bakken.. En dan suiker, boter, eieren, vanillesuiker en een beetje bakpoeder..
Voor mijn dochter heb ik ze telkens laten maken, voor haar eerste verjaardag was ik 27,50 kwijt voor een mep taartje van hello kitty en een hele taart van hello kitty voor ongeveer 12 personen.
Vorig jaar een minnie mouse taart voor ongeveer 15-18 personen en daar was ik 30euro voor kwijt
Dit jaar had ik door de enorme hitte tompoucen gehaald en een lopend buffet met tapas.
Ik vond die taarten in ieder geval echt niet duur!
Sonja_vR
Geplaatst: 17-07-15 12:09
In die wereldgerechten zit vooral veeeuuuul zout. De gerechten zijn vaak ook helemaal niet moeilijk om zelf te maken, en veel lekkerder
Klopt zo proeft het ook , ik eet geen extra zout meer en bij die gerechten denk ik vaak al humm zout was in de uitverkoop. Was een zout monster, maar cold turkey uit mijn pannen gelaten
Beetje zou ergens in okay... maar de laatste keer dat ik een wereldgerecht oid op had... blegh...
8nnemiek
Geplaatst: 17-07-15 14:00
Ik heb het idee dat ze de hoeveelheden een tijdje geleden hebben aangepast, de laatste keer dat ik burrito's maakte leek het minder zout dan normaal. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik de hoeveelheden die er bij moeten nooit aanhoud, en er gewoon flink veel groente bij doe, en ook al het vlees vervang door groente of champignon of andere dingen die minder zout zijn.
Voor burrito's haal ik altijd die rode zakjes van Texmex? en losse wraps. Wij eten dat 3 keer per jaar
Vind dat ook veel goedkoper trouwens! Heb voor vanavond nog een verdwaald pak kip tandoori. Mijn man had het gevonden met de kast uitzoeken dus wou dat eten. Ik eet dus lekker een broodje
Maar het is wel minder zout als je er veel meer bij doet inderdaad! Als ik al iets uit zo'n pak maak is het iets met kip en rijst.
Oh ik eet rustig wereldgerechten hoor Wel als ze in de aanbieding zijn Anders moet ik zelf al die kruiden gaan kopen, kost het nog meer dan gewoon een pakje halen. En zo vaak eet ik het ook niet, dus dan loont het ook niet om 1x zo'n bult kruiden in te slaan.
Hebben jullie die quiche van de scoupy al gevonden? En kan je dus beide soorten halen dat er 2 coupons op staan?
Ik heb bijna alle kruiden wel op voorraad, dus dat scheelt. Ooit eens een hele lade ingericht als kruidenla, en gelukkig zijn ze allemaal lang houdbaar. Maar ik houd sowieso wel van gekruid eten. Maakt niet uit wat we eten, overal gaan wel een aantal kruiden overheen
Sunrise: Heb je een recept voor de Kofta? Die vind ik van de Wereldgerechten zóó lekker! Ook hier een klein voorraadje kruiden, maar nog niet erg veel. Meesten gebruik ik weinig eigenlijk... Weet niet zo goed wat waardoor heen kan.
xFioon: de Quiche heb ik nog niet gevonden, bij de grootste AH van Groningen geloof ik. Geen idee waar ze ze nog meer hebben, die ene actie was alleen van AH en de andere van de fabrikant geloof ik, dus als het goed is kan je beiden uitproberen inderdaad.
Alwiene
Geplaatst: 17-07-15 18:08
Als ik in de Scoupy app kijk dan zie ik bij beide pie's dat de coupons op zijn
Ik heb gebruik gemaakt van de Hoegaarden, de Kornuit, de Zendium. En via Jan Linders de Greek yoghurt en laatst via Plus de tucjes. Oh en had ook de Red Bull gedaan. Die is lekker maar zo duur en nu lekker gratis. Kijk nu elke dag wel even of er al weer nieuwe acties zijm haha.
Edit: even na gekeken en heb ze allemaal ook alweer terug! Werkt perfect zo
Irritant is dat inderdaad, heb ik ook wel eens. Of automatisch zeggen dat je geen bon wil, naar buiten loopt en vervolgens bedenkt dat je wel de bon moet hebben.
Ik ga proberen nog zuiniger aan te doen ivm baanverlies.