Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en de waarde na verbouwing ziet er ook goed uit.
was ook in Friesland met 70k overboden. _Roxanne schreef:Ik begrijp dat in delen van het land het overbieden nog steeds de norm is, maar ik wil ook een tegengeluid laten horen zodat niet iedereen denkt dat het hopeloos is.
Wij hebben onder de vraagprijs gekocht (mét voorbehoud van financiering voor een bedrag van de koopsom + een stuk verbouwing) en het taxatierapport is net binnen. We hebben goed aangekochten de waarde na verbouwing ziet er ook goed uit.
Houd hoop mensen, houd hoop!
JustMe8484 schreef:Wij hebben dus de keuring in de bedenk tijd laten doen. Dus geen voorbehoud van keuring maar wel de mogelijkheid om op basis daarvan toch niet te kopen. En dat ging prima... Weet natuurlijk niet of dat overal zo makkelijk gaat maar ik had het idee dat onze makelaar het vaker zo doet.
Ons huis is ook dik 100 jaar oud. Gelukkig kwam er niks geks uit maar wel fijn dat er ruimte was het mee te nemen in ons besluit.
JustMe8484 schreef:Wij hebben dus de keuring in de bedenk tijd laten doen. Dus geen voorbehoud van keuring maar wel de mogelijkheid om op basis daarvan toch niet te kopen. En dat ging prima... Weet natuurlijk niet of dat overal zo makkelijk gaat maar ik had het idee dat onze makelaar het vaker zo doet.
Ons huis is ook dik 100 jaar oud. Gelukkig kwam er niks geks uit maar wel fijn dat er ruimte was het mee te nemen in ons besluit.
Charaz schreef:JustMe8484 schreef:Wij hebben dus de keuring in de bedenk tijd laten doen. Dus geen voorbehoud van keuring maar wel de mogelijkheid om op basis daarvan toch niet te kopen. En dat ging prima... Weet natuurlijk niet of dat overal zo makkelijk gaat maar ik had het idee dat onze makelaar het vaker zo doet.
Ik zou daar als verkoper niet mee akkoord gaan en dan liever met iemand anders in zee gaan