tjakka123 schreef:Bnet schreef:Hee dat is een bekend plekje. Daar heb ik enkele jaren mijn merrie gebracht om door een van de hengsten te laten dekken. Heb toen alleen het paardengedeelte gezien, niet in huis geweest. Wel een mooi huis! Maar inderdaad, de weilanden zijn vrij nat en de uitrijmogelijkheden vrij beperkt.
Je zit toch direct aan het twiske? Voor noord holland en zeker die omgeving zit je eigenlijk mega goed qua uitrijdmogelijkheden..
Oh dat zou kunnen, ik ben daar verder niet zo bekend, maar degenen die er woonden klaagden (destijds in elk geval) dat je wel altijd langs de weg moet. Voor mijzelf zou dat geen dealbreker zijn als je dan alsnog in 10-20 minuten in een gebied met uitrijmogelijkheden bent.
Edit: ik had natuurlijk ook gewoon de advertentietekst op Funda even kunnen lezen, daar staat het letterlijk. Blijkbaar nog niet helemaal wakker.

En Edit 2: ook even op de kaart gespiekt, je bent inderdaad met 5-10 minuten stappen in het Twiske. Maar je moet inderdaad wel over de weg, volgens mij is er door de sloten geen optie om binnendoor te steken.