Spannend he Wendy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Yza gefeliciteerd!!!!
Mensen kinderen de stress.... We gaan dus een bod maandag uitbrengen via de aankoop makelaar. Die doen nu al het onderzoek. Dus helemaal uit handen gegeven, maar de spanning, niet te doen..
Wendy_Komen schreef:Is het in de hand nemen van een aankoopmakelaar niet een idee? Die van ons gaat nu precies uitzoeken wat we moeten gaan bieden.
ingedebruijn schreef:Dit huis was helemaal niets voor ons. Zowel qua ligging als het huis zelf. Vind 'm ontzettend hoog geprijsd als ik 'm vergelijk met de andere huizen die we hebben bekeken. Zijn nu wel heel zeker van het andere huis.. Alleen erg in dubio wat te bieden.
Zijn er mensen met ervaring van verkoopprijzen in het zuiden van Drenthe die ik misschien een pb kan sturen?
flooooo schreef:ingedebruijn schreef:Dit huis was helemaal niets voor ons. Zowel qua ligging als het huis zelf. Vind 'm ontzettend hoog geprijsd als ik 'm vergelijk met de andere huizen die we hebben bekeken. Zijn nu wel heel zeker van het andere huis.. Alleen erg in dubio wat te bieden.
Zijn er mensen met ervaring van verkoopprijzen in het zuiden van Drenthe die ik misschien een pb kan sturen?
Ik wil wel meedenken, mijn man zit in het vastgoed in ZW drenthe dus die vraag ik dan wel even voor je.
ingedebruijn schreef:Wendy_Komen schreef:Is het in de hand nemen van een aankoopmakelaar niet een idee? Die van ons gaat nu precies uitzoeken wat we moeten gaan bieden.
Daar zie ik nog niet heel veel toegevoegde waarde in voor het geld dat ze vragen helaas en de voorwaarden die wij kunnen geven. We hebben bijvoorbeeld geen overwaarde om in te brengen dus het is lastig om ons aantrekkelijk te maken. Mocht het over een half jaar nog niet gelukt zijn, dan gaan we het heroverwegen.
Inmiddels een besluit genomen maar het is helaas nog lang tot woensdag
anca schreef:Steenbok12 schreef:Hier november 2020 getekend en oktober 2021 sleutel overdracht.
In Mierlo, dichtbij Eindhoven. 126m2 in een goed onderhouden huis met zonnepanelen, vloer verwarming, dakkapel, nette badkamer. Alleen keuken willen we vervangen. Tuin is niet heel groot. Denk een standaard gemiddelde tuin maar wel met zon volop.
305.500 was de VP (stille verkoop) en akkoord gegaan daarmee. Wel 309.000 inclusief ter overname geboden geloof ik van rolluiken inbouwkast raambekleding hordeur etc.. Ik vond het veel vooral omdat het meeste op maat is, maar wel fijne dingen om mee te starten en we hoefden dus al niet op te bieden tegen anderen... dus vond het al dikke prima.
Wat een verhalen weer hier
Een inbouwkast hoort toch in het huis. Vind ik dan. Dus waarom dan overnemen?
Wendy_Komen schreef:Narya, bedankt voor je ervaring! Hoop zo dat het ons bent wat we willen(DIT huis.... Gewoon dit huis ...)
Nog gefeliciteerd met je eigen woning!! Bevalt het?
Linnnh, ook jij bedankt!! Mijn hoop is ietjes groter geworden!!!
Wendy_Komen schreef:Jammer dat het ene huis niets was. Succes met de volgende bezichtiging!
Hier de motivatie brief in elkaar gezet, leuke foto van de dames erbij en alvast naar de aankoopmakelaar gestuurd. Deze vond hem erg goed, dus dat is fijn! Was het laatste stukje wat we zelf nog moesten doen, dus nu gaan we verder met wachten...... en wachten..... pfffff....