Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@karijn: stoere bank, lekker lang ook.
Heb je de rugleuning wel iets schuin?? Of laat je de kussens schuin snijden ??
Fitzroy schreef:Zo lang ik al niet een muur zonder strepen kan verven of een kastje vlekkeloos in elkaar kan zetten zonder dingen kapot te maken, moet ik me daar maar niet aan wagenIets met 2 linkerhanden ...
noviceh schreef:Dat ziet er al gezellig uit Bibiq! Alleen zou ik zelf het ledikant nooit tegen de radiator plaatsen (ivm hitte) en nooit onder het raam zetten (ivm tocht). Die lamp is tof!
sanneloveyou schreef:Hallo allemaal!
Ik ben al langere tijd aan het meelezen maar ben nog steeds niet bij haha.
Wij hebben een woning gekocht waar we al over 4 maanden de sleutel krijgen! De badkamer gaan we helemaal opknappen, is heel leuk om daar mee bezig te zijn.
Ook zijn we aan het kijken naar de inrichting van de woonkamer! Een industsrielestijl vinden we leuk!
Als er nog leuke tips zijn voor websites of winkels hoor ik het graag, we hebben geen ruim budget.
sanneloveyou schreef:Hallo allemaal!
Ik ben al langere tijd aan het meelezen maar ben nog steeds niet bij haha.
Wij hebben een woning gekocht waar we al over 4 maanden de sleutel krijgen! De badkamer gaan we helemaal opknappen, is heel leuk om daar mee bezig te zijn.
Ook zijn we aan het kijken naar de inrichting van de woonkamer! Een industsrielestijl vinden we leuk!
Als er nog leuke tips zijn voor websites of winkels hoor ik het graag, we hebben geen ruim budget.