Ik zit ook te denken een aan mobiele Airco,maar dan wel eentje die je niet hoort,geluidloos dus,die bestaan ook. We zitten bijna in Sept. 3 weken terug nog vorst aan de grond in Twente,en nu Woestijn weer. Nu hangt de warmte weer binnen,zie die er maar eens uit te krijgen.
Hier nu ook ineens wind, heerlijk ! Deed net een kastje open en er kwam gewoon warme lucht uit
Josien_
Geplaatst: 26-08-16 09:02
Vannacht prima geslapen. Wij hebben wel een mobiele airco, maar kan inderdaad niet slapen met die herrie. Daarnaast blijft het in ons huis mooi koel gelukkig.
Het is alweer een paar graden koeler. Morgenavond voorspellen ze onweer met regen dus dat zal flink afkoelen. Vanaf maandag neemt de temp weer een duikje om nog even te blijven hangen en daarna lijkt het nu weer een trieste bedoeling te worden. We zullen zien.
Hier nog zeer weinig wind,maar wel wat [sluier]wolken in het Oosten,die de zon tegen houd! Ik heb nu ook alles open gezet,proberen de warmte eruit te krijgen.
petraaken
De grond is zo droog.Ik ben bang dat het loonbedrijf de waterpomp weer voor ons huis zet.We zijn de gelukkige uit de buurt die de put voor de deur hebben en krijgen ook elk jaar een hele oude pomp.Dan is het of er dag en nacht een vrachtwagen onder je raam staat te ronken.Dan heb ik het nog niet over de dieseldampen als je buiten zit.Ach ja,dat hoort bij het buitengebied.Nu al warm in de zon.