Eind februari is het hopelijk allemaal geregeld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ben benieuwd wat jullie hiervoor hebben betaald
En volgens mij kwam daar zelfs nog iets bij want elke brief die gestuurd wordt, kost geld dus kwam het uit op rond de €200 dacht ik. Hadden nog gekeken of het niet iets was wat je zelf kon doen maar helaas.
De koper heeft de notaris uitgekozen en dat betekent helaas dat ik de hypotheek bij dezelfde notaris moet laten royeren.
). Nu hebben wij van het weekend internet afgespeurd naar startershypotheken enz. Mijn vriend heeft zijn telefoonnummer achtergelaten en is vandaag gebeld voor een kosteloos adviesgesprek aankomende woensdagavond bij ons thuis (mijn vriend woont bij mij en mijn paps in). Nu geloof ik daar niet zo in en heb mijn vriend gevraagd of hij een bevestigingsmail heeft ontvangen. Dit was niet het geval maar hij heeft de persoon een bericht gestuurd en hij bevestigde nogmaals dat het gesprek kosteloos is. Oke, op goed vertrouwen dan maar. Nu meld ik me hier voor tips. Dus mocht je mijn situatie herkennen en heb je tips dan hoor ik ze graag want ik ben onwijs zenuwachtig voor woensdag.
Een kennismakings- en inventarisatiegesprek wel, maar advies mag niet meer kostenloos verstrekt worden. Dus zul je, voor je het daadwerkelijke advies krijgt, een overeenkomst moeten tekenen dat je gaat betalen voor het advies, óók als je vervolgens de hypotheek niet meer bij die partij sluit.
pmarena schreef:Ik heb er op zich wel van gehoord, maar kan je daar niet omheen dan als bank...
Zoals gezegd, iedereen die een dienst levert of iets verkoopt bepaalt toch gewoon zelf wat die er voor rekent en of die het (bij wijze van een actie ofzo) gratis weggeeft?
Als starter is een hypotheek nog redelijk te bevatten, maar als doorstromer? Of bij een scheiding? Zaken zijn met alle gewijzigde (fiscale) regels zo complex geworden, dat moet je niet zonder (goed!) advies willen doen. Zelfs wij als adviseurs zitten bij bepaalde hypotheken van
Vijf woningen, met meerdere partners meerdere woningen gehad, delen box 3 in de hypotheek en dan gaan scheiden. Zie daar maar eens wat van te maken wat enigzins hout snijdt. Maar he, dat zijn wel de leuke hypotheken om uit te puzzelen