, was echt weinig eigenlijk nog. In 4 maanden na het nieuws zijn ongeveer de helft van de 48 huishoudens vertrokken , zegt genoeg?
Keuken , had vandaag mam op bezoek mijn broer die mee at en daarom wat afwas. De pan is schoon , nieuwe dure set die is mij te heilig om te laten staan.

Woonkamer , de tv meubel en de salontafel moeten nog goed in elkaar

Hamsterhoek , moet even een goed kastje komen

Keuken naar de tafel

Hanghoek
De rest van het huis is nog erger aan toe , waskamer moet nog af . De logeerkamer is wel af , die deelt de logee met poes . Ik heb extra matras die ik erop leg , de kat kan op de andere liggen als ze wilt. Ze ligt liever in haar doos
Erg donker in huis , maar rond 12 uur heb ik vaak een tik dat ik opruimen moet . Nu de roomdivider uitgemest
nu twijfel ik hoe ik dat doe met gordijnen e.d. er moet natuurlijk sowieso iets verduisterends komen in de vorm van een rolgordijn of verduisterende gordijnen.

, jullie gaan er nog erger op vooruit dan mij
. Hmm gewoon grijs? , of de helft grijs en de andere helft wat lichter?
wel met houtbrander in de woonkamer, maar die is er pas later door de bewoners in gezet en dus niet standaard voor deze woningen. Hij is ooit gebouwd door de woningbouw in 72, maar al in 76 gekocht door de huidige bewoners en wij zijn dus de 2e eigenaar koop en de 3e bewoner ooit haha.