Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Saskia: Supernieuws! Ik ben benieuwd of de aannemer het met je eens is.
Hopelijk is jullie garantie dusdanig dat je het vast een paar weken kan huren? Staat het leeg nu? Ik zou dat vragen hoor! Hebben we hier ook een poosje gedaan. Met een afspraak, dat als de koop uiteindelijk niet zou doorgaan, we binnen 3 maanden weg zouden zijn en alles in originele staat zouden achterlaten. We hadden een prima deal.
Hier nog geen nieuws. Ik wacht met spanning op de mail van de architect en die wil ons laten denken dat ie het druk heeft denk ik. Want we hebben nog geen tekening.Goei werk heeft tijd nodig, zullen we maar denken!
Gefeliciteerd! Dat is wel op zijn plaats hè? Dat je nu beneden kan wonen!
berthe schreef:Ons huis staat op funda. Ik heb nou toch wel heel erg gemengde gevoelens. 22 jaar gewoond, kinderen gekregen, etc. etc.
http://www.funda.nl/koop/valthermond/hu ... rdiep-346/
We hebben met de makelaar afgesproken dat ik nog een keer (als de tuin groener is) foto's mag inleveren. Dan wil ik ook nog wat foto's wisselen. Een aantal foto's waren qua belichting origineel toch anders. Als ik alle foto's zo zie, denk ik ook: wat een bont huis. In het echt valt dat best mee omdat je de vertrekken altijd in komt vanuit een hal of overloop en die zijn allebei heel neutraal van kleur.
Missen jullie ook nog foto"s ? Ik zou zelf wel graag de foto van de bak wat naar voren willen, dat mensen eerder zien dat dat er bij zit. Op het moment staat er (volgens mij) geen ander huis te koop in Valthermond, met een rijbak.
Yv_ schreef:Oh, dat is dan toch op zich weer een meevaller, Wolken. Nog even volhouden, wie weet gaan ze overstag. En anders op zoek naar wat anders? Is het huis je het niet waard of zijn er andere redenen dat je zoveel lager hebt geboden?
Mootje schreef:PD, Waren dat euro's of guldens? Mijn ouders hebben een huis in '82 voor omgerekend 40.840 euro gekocht en zou nu zo'n 295.000 waard zijn.... Die tijd komt inderdaad niet meer terug!
Ik ken ook iemand die een jaar of 8 geleden een niuwbouwwoning had gekocht. Stel ging al uit elkaar voor oplevering en van zijn winst heeft hij een wrangler jeep, speedboot met trailer, paard en tweepaards trailer kunnen kopen... In een tijdsbestek van een paar maanden