Zoiets als dit maar dan zuidelijker in NL. http://www.countrylifestyle.nl/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskep schreef:Rofra, maar die is niet betaalbaar![]()
En in België hebben ze Maison du Monde. Daar hebben ze ook die stijl.
En in Eindhoven meubelplein Ekkersrijt (en misschien ergens anders in Nederland ook nog wel) zit een pronto. Die hebben ook vanalles.
Daan_O schreef:Leuke website die hierboven!
Heeft iemand DE tip om je verflijntjes zo strak mogelijk te krijgen? Ik heb 2 muren een kleurtje gegeven maar het wil nog niet echt lukken om de afscheiding en goed strak te krijgen... Heb het afgeplakt, zo strak mogelijk en goed aangedrukt zodat er geen lucht onder zit maar desondanks toch niet helemaal netjes... Heb het ook nog met een spackmes geprobeerd (die haaks op de muur zetten en daar dan tegenaan schilderen, maar dat werkte niet omdat je muur dan echt helemaal biljardlaken glad moet zijn.
Ik ben een zeikerd, maar ik wil die lijnen gewoon echt helemaal strak hebben...
De kleuren zijn wel erg mooi, heb ze alleen nog niet goed op de foto gekregen. Beide keren de Mia Colore krijtverf gebruikt. Echt mooie verf zeg! Super mat en goed dekkend. In de keuken soort van olifantengrijs en in de woonkamer een hele mooie beige/zand achtige tint.
Verder is dit weekend de keuken geplaatst, bijna klaarAlleen nog het blad op het eiland, de spoelbak en gasplaat installeren en daarna nog de afzuiging maar dat wordt nog even een klusje want die gaan we in het plafond integreren (eiland keuken).