Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Veel te warm! nog maar 2 dagen deze hitte,dan weer normale zomer temperaturen.
dejavu schreef:gohya schreef:Veel te warm! nog maar 2 dagen deze hitte,dan weer normale zomer temperaturen.
Weeronline geeft voor het oosten aan dat het de komende dagen alleen maar warmer wordt. Tot en met zondag 30 graden. Echt niet mijn feestje en voor de beestjes ook niet. Oké, ze vermaken zich wel... Maar lekker de hort op is toch anders met deze temperaturen.![]()
Ik heb zin in een zacht najaar. Mijn laarsjes weer aan. Lekker rijden. Plensbui tussendoor, etc. Vreemd he? Of herkenbaar?
dejavu schreef:gohya schreef:Veel te warm! nog maar 2 dagen deze hitte,dan weer normale zomer temperaturen.
Weeronline geeft voor het oosten aan dat het de komende dagen alleen maar warmer wordt. Tot en met zondag 30 graden. Echt niet mijn feestje en voor de beestjes ook niet. Oké, ze vermaken zich wel... Maar lekker de hort op is toch anders met deze temperaturen.![]()
Ik heb zin in een zacht najaar. Mijn laarsjes weer aan. Lekker rijden. Plensbui tussendoor, etc. Vreemd he? Of herkenbaar?
tootje71 schreef:gohya schreef:Das echt niet fijn tootje! gips zweet toch al zo,en gaat dan ook nog eens jeuken,en je kan er niet bij om te krabben.
Heb er een spuitbus voor die spuit iets van talkpoeder en kou onder het gips dat helpt evenzit nu al binnen ..ventilator aan zo red ik het wel
NatasjavE schreef:Poehee![]()
![]()
![]()
![]()