Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eekhoornerik schreef:Nooit geweten dat munt zo woekert. Sterkte allen met de muntoorlog
.
Muntthee is ook zo 2019![]()
Hier komt straks een hovenier langs om eens naar de coniferenhaag te kijken die waarschijnlijk aangetast is door een schimmel. Wilde eerst zelf gaan klooien met alle bruine takken snoeien, maar dan blijft er niet zoveel over. Hopelijk hoeft hij er niet uit..

Vind het ook lastig, maar als het je nu aangeraden is..
JorineV schreef:@Matheno, mag ik vragen waarom? Ben benieuwd naar je redenering.
Ergens denk ik: water dat je benut voor vegetatie helpt om de bodem gezond te houden waardoor je minder snel droogteproblemen krijgt. Maar dat werkt wel alleen als je daar voor de hele regio een beleid in vindt... Hoe is dat voor jou? Wat rechtvaardigt het negeren van een verbod?

.
.
. Misschien moeten we in de nabije toekomst over op droogte minnende beplanting. eekhoornerik schreef:Ik zit op zandgrond (Veluwe). Daar is de droogte behoorlijk schrijnend, overal in de natuur. We zitten te hoog om grondwater te kunnen ontrekken. En wij hebben nu met onze tuin extra pech met de grote eik. Die wel diep heeft kunnen wortelen.
senna21 schreef:Helaas zit er in onze tuin vrij slechte grond. Met ieder jaar flink wat compost en mulch wordt het langzaamaan beter.
Mandyy schreef:eekhoornerik schreef:Nooit geweten dat munt zo woekert. Sterkte allen met de muntoorlog
.
Muntthee is ook zo 2019![]()
Hier komt straks een hovenier langs om eens naar de coniferenhaag te kijken die waarschijnlijk aangetast is door een schimmel. Wilde eerst zelf gaan klooien met alle bruine takken snoeien, maar dan blijft er niet zoveel over. Hopelijk hoeft hij er niet uit..
Hoe ziet het er bij jou uit?
Bij mij zo:
[ [url=m/MdBFXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb net foto’s gestuurd naar ons tuincentrum.