Fun-da deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Fun-da deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 10:00

Die hoogspanningslijnen vallen nog wel mee, lopen er niet echt overheen, maar de rest...

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 10:34

ikke schreef:
Foaly schreef:
Oh daar heb ik vlakbij gewoond, dat is inderdaad eind van de wereld en dan rechtdoor :D

Na het krantenpapier :j

De kranten zijn bij zwolle :+
Daarachter is het nog een prachtig stuk nederland *\o/*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 11:11

prompter schreef:
Die hoogspanningslijnen vallen nog wel mee, lopen er niet echt overheen, maar de rest...

De rest valt ook wel mee, kwestie van smaak. Vanaf de foto's lijkt het huis in prima staat van onderhoud.
Jammer dat ik sinds dit jaar niet meer in Nijmegen werk.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 11:40

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 11:40

Ook grappig: vrij wonen en dan een 2 onder 1 kap aanbieden. Dat noem ik sowieso niet vrij wonen. Hoop geld voor een gedateerde 2 onder 1 kap.

Edit: dit gaat over het huis in Weurt.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-25 11:57

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:21

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:35

Die kerk is al leuk, lekker grote tuin ook.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:40

ik vind het kerkje wel erg leuk. Aantal begrafenissen waarbij de klok geluid moet worden zal daar ook wel meevallen.

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:53

Die Oldeouwer is echt leuk (lees zeer sporadisch, niet eerder gezien). Waarschijnlijk heeft dus iemand in 2022 het project aangegaan en vrij snel opgegeven. Ik zou denk ik een nieuw huis bouwen, zeker omdat de oude geen jaren-30 parel is of anderszins bijzonder.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 12:58

haffiefreak schreef:
https://www.funda.nl/detail/koop/oldeou ... ia/foto/55

Iemand nog een klus huis? Ik denk een 10 jaren plan.

Deze tekst:
De woning is momenteel tijdelijk recreatief in gebruik door enkele meervoetige bewoners, deze zijn bij de koop inbegrepen en blijven dus achter.
Ben je een natuurmens, leef je graag off grid en hou je van natuurlijke ventilatie, weinig onderhoud en voel je je ecologisch verantwoord dan is deze woning instapklaar. Ben je op zoek naar een kluswoning of bouw je liever een nieuw thuis, dan is dat hier natuurlijk ook mogelijk.
Het geweldige landelijke uitzicht maakt uiteraard een hoop goed.

:D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 13:03

Die verkooptekst :')

Dat kerkje <3

Deze vind ik ook heel gaaf, voor de échte diehard ambtenaar. Je eigen gemeentehuis :D
https://www.funda.nl/detail/koop/kloost ... /89371681/

Dit is alleen de zoveelste keer in een paar jaar dat 'ie te koop staat, dus misschien is het in het echt toch wat minder dan als je erover dagdroomt :P

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 13:16

Amalarab schreef:
haffiefreak schreef:
https://www.funda.nl/detail/koop/oldeou ... ia/foto/55

Iemand nog een klus huis? Ik denk een 10 jaren plan.

Deze tekst:
De woning is momenteel tijdelijk recreatief in gebruik door enkele meervoetige bewoners, deze zijn bij de koop inbegrepen en blijven dus achter.
Ben je een natuurmens, leef je graag off grid en hou je van natuurlijke ventilatie, weinig onderhoud en voel je je ecologisch verantwoord dan is deze woning instapklaar. Ben je op zoek naar een kluswoning of bouw je liever een nieuw thuis, dan is dat hier natuurlijk ook mogelijk.
Het geweldige landelijke uitzicht maakt uiteraard een hoop goed.

:D

Méérvoetige bewoners? PAARDEN? :oo :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 14:08

Ik denk eerder een ratten- of muizenplaag. En hoe leuk ze het ook verpakken, daar ben je wel mooi klaar mee :=

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:15

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:48

Die staat voor de derde (vierde?) keer te koop. Volgens mij is het steeds uit de verkoop gehaald, en zo niet dan hebben nieuwe bewoners er vrij weinig aan gedaan.
Volgens mij was het de vorige keren wel goedkoper :+

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-25 17:56

Foto nummer 40 maakt het Bokt relevant :')

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 00:40

Ik kreeg net een Funda melding dat er een nieuw huis te koop was gekomen. 183M2, vrij op naam, vraagprijs 1795 euro.

Toen ik wilde reageren dat we de vraagprijs boden en morgen contant kwamen afrekenen, was hij al verdwenen :')

Iemand had een foutje gemaakt gok ik _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 08:40

Bielsje schreef:
Ik kreeg net een Funda melding dat er een nieuw huis te koop was gekomen. 183M2, vrij op naam, vraagprijs 1795 euro.

Toen ik wilde reageren dat we de vraagprijs boden en morgen contant kwamen afrekenen, was hij al verdwenen :')

Iemand had een foutje gemaakt gok ik _O-

Denk je? Zijn 0 deed het niet meer op het toetsenbord gok ik.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:30

Laten we maar hopen dat er dan geen contracten zijn opgesteld met een defecte 0 :')

Ik heb net gewoon een bezichtiging ingepland! Toen zat ik even naar onze historie te kijken en we hebben ongeveer 1 bezichtiging per jaar |o.
Als mijn man niet zo anti was, had ik ons ingeschreven voor kopen zonder kijken :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 10:51

Bielsje schreef:
Laten we maar hopen dat er dan geen contracten zijn opgesteld met een defecte 0 :')

Ik heb net gewoon een bezichtiging ingepland! Toen zat ik even naar onze historie te kijken en we hebben ongeveer 1 bezichtiging per jaar |o.
Als mijn man niet zo anti was, had ik ons ingeschreven voor kopen zonder kijken :')

1 per jaar klinkt dramatisch :/

Toen wij zochten was onze drukste dag 5 huizen op 1 dag.
We moesten 2 uur rijden en probeerden dus altijd meerdere bezichtigingen op 1 dag te plannen.

Dat is ook niks.
Ons zoekgebied was ook niet zo groot (1 dorp, en eventueel nog een dorpje/buurtschap ernaast, maar dat was dan ook maar 1 dorpje. En in de 1.5 jaar dat we zochten is in dat dorpje niks interessants te koop gekomen :') )

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:23

Mri schreef:
Bielsje schreef:

1 per jaar klinkt dramatisch :/

Toen wij zochten was onze drukste dag 5 huizen op 1 dag.
We moesten 2 uur rijden en probeerden dus altijd meerdere bezichtigingen op 1 dag te plannen.

Dat is ook niks.
Ons zoekgebied was ook niet zo groot (1 dorp, en eventueel nog een dorpje/buurtschap ernaast, maar dat was dan ook maar 1 dorpje. En in de 1.5 jaar dat we zochten is in dat dorpje niks interessants te koop gekomen :') )

Maar je praat in de verleden tijd dus wel iets gevonden hoop ik?

Wij zoeken nu 8 jaar, hebben een heel groot zoekgebied imo maar ergens zullen de eisen niet helemaal overeenkomen met het budget :')

Ook hebben we wel heel veel aanvragen gedaan voor bezichtigingen maar dan kregen we een nee te horen omdat de kijkdagen al vol zaten. Ik mailde meestal binnen een uur nadat het op Funda was gekomen... Ook 3 bezichtigingen afgezegd doordat het huis ineens onderhands was verkocht. De huidige markt is niet goed voor mijn mentale gezondheid :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:25

Voorlopig merk ik nog maar vrij weinig van de druk op de huizenmarkt. :o
Bezichtigingen zijn er niet veel en nog geen bod gehad -O-

Andere kant heb ik geen ervaring mee. Wij kochten anderhalf jaar geleden een lapje grond in een nieuwbouwproject.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:29

Als het op funda komt ben je eigenlijk al te laat, is mijn ervaring in elk geval. :=
Heel soms kom je er dan nog tussen als je meteen belt, maar vaak niet.

Wij hebben ook jaren gezocht en hadden bij iedere makelaar die actief was in ons zoekgebied zo'n alert aan staan. Ook hielden we actief nieuwbouwprojecten in de gaten. Vaak kun je je daar ook aanmelden om een melding te krijgen als de volgende fase in de verkoop gaat.

Wat vervelend dat het bij jullie niet loopt Sherivey. -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-25 11:51