Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:15

Ik was gisteren bij de action voor decoratie, maar ik ben niet ver gekomen. Het houten elandenhoofd moest nu maar eens van de muur af :') nu had ik daar een huisje gekocht of althans die moest je zelf in elkaar zetten en beplakken en ben er meer dan een uur mee bezig geweest, haha. Nu moet ik nog bedenken wat ik er in ga zetten.

Afbeelding

In de keuken hebben we nog zo'n muur met een horizontale spiegel, daar wil ik op de grond eigenlijk van die aardappelkistjes opstapelen, maar die zijn in de winkel ook zo'n 15 euro per stuk := helaas via marktplaats niet in de buurt goedkoop te krijgen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:20

Ik ben aan het luchten en poetsen geweest, huis is bielslucht vrij :').

Afbeelding

De oude opstelling maar teruggezet; met een paar nieuwe elementen. Ik heb nog een mooi stuk droog (niet stinkend!) hout staan, denk dat ik het koperen schaaltje met kaarsjes erop zet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:24

moonsparkle schreef:
Ik was gisteren bij de action voor decoratie, maar ik ben niet ver gekomen. Het houten elandenhoofd moest nu maar eens van de muur af :') nu had ik daar een huisje gekocht of althans die moest je zelf in elkaar zetten en beplakken en ben er meer dan een uur mee bezig geweest, haha. Nu moet ik nog bedenken wat ik er in ga zetten.

[ [url=m/dYsVlj.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de keuken hebben we nog zo'n muur met een horizontale spiegel, daar wil ik op de grond eigenlijk van die aardappelkistjes opstapelen, maar die zijn in de winkel ook zo'n 15 euro per stuk := helaas via marktplaats niet in de buurt goedkoop te krijgen.

Niet om te bemoeien, maar zou je niet een mooi schilderij/poster aan die muur hangen :+:?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:31

Misschien wel, maar die heb ik nu niet :') na alle dure en lang durende verbouwingen ben ik blij dat ik nu wat kan decoreren, haha. En dan hebben we nog een zonnescherm nodig.

Ik wil eigenlijk heel graag zo'n houten wereldkaart voor aan die muur.

We hadden de keuken er helemaal uit gehaald inclusief tegels, toog en de muur tussen de gang en keuken(die zit er ook weer in). Wc er helemaal uit, alle vloeren eruit of parket eroverheen gelegd, alle kamers moesten behangen, kozijnen (deurkozijnen waren allemaal rood) geverfd, deuren geverfd, trap opgeknapt et. Zijn nu 3 jaar verder en in principe is het zonnescherm voor nu even het laatste grote, oja en de badkamer maar dat gaat nog veel langer duren om voor te sparen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 14:56

_San87_ schreef:
Ik ben aan het luchten en poetsen geweest, huis is bielslucht vrij :').

[ [url=m/I7KW1S.jpg]Afbeelding[/url] ]

De oude opstelling maar teruggezet; met een paar nieuwe elementen. Ik heb nog een mooi stuk droog (niet stinkend!) hout staan, denk dat ik het koperen schaaltje met kaarsjes erop zet.

O, dat paardenhoofd, zo leuk! Heb er van de week mee in mijn handen gestaan, maar ik vond hem nog best prijzig. Maar gaaf is het zeker!

Bienotje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:42

Wat vinden jullie partners trouwens van jullie inrichting en smaak en gedecoreer?

Hier mijn man vindt dat ik ons huis heb ingericht als een schiettent namelijk O:) herkenbaar voor iemand? ;-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:44

Ik woon alleen. Dus geen partners die kunnen zeuren.

@ Monique, ik heb mijn paardenhoofd via vrienden van me voor inkoopprijs kunnen kopen, dat scheelt veel :D.

@ Moonsparkle, dat snap ik ja :oo. Verbouwen... Brrr.

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:51

Mijn vriend en ik hebben gelukkig aardig dezelfde smaak.
we hebben eindelijk de posters op de muur hangen dus ik zal snel eens foto's maken van hoe het is geworden :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:59

Wij hebben echt een uiteenlopende stijl dus ik ben ook bang dat als we samen een foto of schilderij uit zouden zoeken, het nog jaren duurt voor het wat hangt :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:17

Bienotje schreef:
Wat vinden jullie partners trouwens van jullie inrichting en smaak en gedecoreer?

Vreselijk! Als het aan hem had gelegen was alles strak wit zonder enige decoratie. En als ik wat verander in huis is mijnheer in paniek haha.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:21

noviceh schreef:
Bienotje schreef:

Vreselijk! Als het aan hem had gelegen was alles strak wit zonder enige decoratie. En als ik wat verander in huis is mijnheer in paniek haha.

Ohh... nu voel ik me niet helemaal de enige meer, thanks :D

Zal gelijk zo even wat foto's plaatsen nog. Wij hebben de roze geschilderde deuren in de gang en roze goŕdijnen. Niet ieders smaak natuurlijk, maar ik vind het zelf erg geslaagd :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:29

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:46

Mijn ml bemoeit zich er niet mee. :') die raakte eerst ook in paniek van verfplannen enzo maar hij weet dat ik het toch wel doe en dat ie het uiteindelijk altijd mooi vindt. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:47

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:48

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 16:58

Mijn vriend vind alles goed. We houden beide van minimalistisch en strak.
Hij bemoeit zich er maar minimaal mee.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:01

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:02

Tja, dat maakt het wel duurder idd.

@ceetje: moet het educatief zijn dan ?? Het hangt aan de muur (en het tikt ook nog niet eens :D )

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:05

Voor die poster is het wel heel lastig denk ik om een lijst te vinden of je bent nog veel geld kwijt. ;)

Onze stijl is verder ook vrij landelijk, dus dat hout vind ik inderdaad ook zo mooi. Die uit mijn link is nog een van de goedkopere die ik vond van dit formaat.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:06

DubbelDun schreef:
Tja, dat maakt het wel duurder idd.

@ceetje: moet het educatief zijn dan ?? Het hangt aan de muur (en het tikt ook nog niet eens :D )

Staat bij de omschrijving van Bol.com ;)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:08

LOL, die heb ik niet eens gelezen :D
@: moonsparkle: een lijst kun je bijv ook maken door een mooie plaat hout er achter te doen en dit te laten uitsteken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:12

moonsparkle schreef:

[ [url=m/dYsVlj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hebt bij ikea ook een soort van aardappelkistjes, moet je eerst wel zelf oud maken... Weet niet meer wat ze kosten, zijn wel heel mooi stevig. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 17:14