In de keuken hebben we nog zo'n muur met een horizontale spiegel, daar wil ik op de grond eigenlijk van die aardappelkistjes opstapelen, maar die zijn in de winkel ook zo'n 15 euro per stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik was gisteren bij de action voor decoratie, maar ik ben niet ver gekomen. Het houten elandenhoofd moest nu maar eens van de muur afnu had ik daar een huisje gekocht of althans die moest je zelf in elkaar zetten en beplakken en ben er meer dan een uur mee bezig geweest, haha. Nu moet ik nog bedenken wat ik er in ga zetten.
[ [url=m/dYsVlj.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de keuken hebben we nog zo'n muur met een horizontale spiegel, daar wil ik op de grond eigenlijk van die aardappelkistjes opstapelen, maar die zijn in de winkel ook zo'n 15 euro per stukhelaas via marktplaats niet in de buurt goedkoop te krijgen.
_San87_ schreef:Ik ben aan het luchten en poetsen geweest, huis is bielslucht vrij.
[ [url=m/I7KW1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
De oude opstelling maar teruggezet; met een paar nieuwe elementen. Ik heb nog een mooi stuk droog (niet stinkend!) hout staan, denk dat ik het koperen schaaltje met kaarsjes erop zet.
noviceh schreef:Bienotje schreef:Wat vinden jullie partners trouwens van jullie inrichting en smaak en gedecoreer?
Vreselijk! Als het aan hem had gelegen was alles strak wit zonder enige decoratie. En als ik wat verander in huis is mijnheer in paniek haha.
DubbelDun schreef:Mooi, maar wat een geld. Deze zou voor mij net zo goed voldoen
https://www.bol.com/nl/p/poster-wereldk ... 054159646/
DubbelDun schreef:Mooi, maar wat een geld. Deze zou voor mij net zo goed voldoen
https://www.bol.com/nl/p/poster-wereldk ... 054159646/
moonsparkle schreef:Ik was gisteren bij de action voor decoratie, maar ik ben niet ver gekomen. Het houten elandenhoofd moest nu maar eens van de muur afnu had ik daar een huisje gekocht of althans die moest je zelf in elkaar zetten en beplakken en ben er meer dan een uur mee bezig geweest, haha. Nu moet ik nog bedenken wat ik er in ga zetten.
[ [url=m/dYsVlj.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de keuken hebben we nog zo'n muur met een horizontale spiegel, daar wil ik op de grond eigenlijk van die aardappelkistjes opstapelen, maar die zijn in de winkel ook zo'n 15 euro per stukhelaas via marktplaats niet in de buurt goedkoop te krijgen.