Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Na 3 dure vloeren toko's en geen vloer vind ik onze vloer voor nog geen 600,- bij de outlet haha. We wilden het zelfde als we nu hebben (donker grijzig bruin, brede plank en alleen groeven over de lengte) en ze hadden vrijwel de zelfde alleen was hij 2cm smaller. Nou die concessie wil ik nog wel doen
[ [url=m/m2Wgi7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze plank heeft ook nog reliëf, dus je voelt de 'houtnerf'ook.
De vloer er onder is onze huidige vloer
Daan_O schreef:Bedankt al voor de snelle reacties!
Ik wil er wel echt deuren voor hebben, vind het juist mooi die ruimte bij de slaapkamer te betrekken. Klussen kunnen we zeker dus dat is het probleem niet. Ik vraag me meer af waar ik goede materialen kan vinden voor een prijs die ook nog een beetje leuk is. Ikea had ik ook aan gedacht maar ik ben een beetje anti Ikea eerlijk gezegd... Ik heb er al jaren niets meer gekocht maar vond in het verleden de kwaliteit ruk![]()
Ik wilde idd onder het raam een schoenenkast maken, goed idee om daar op de kleren op te kunnen vouwen!
Anne bedankt, dat ga ik even bekijken
Alizeetje mooie meubels besteld zeg! Vooral het hout van de tafel vind ik erg mooi!
Milky_Way schreef:Wat een enorm toffe kast, well done!Oh tof dat oude huis! Dat is wel mooi pand om in te wonen zeg
Zie dat er ondertussen bij andere ook al weer lekker door geklust is!
Zelf heb ik ook niet stil gezeten, ben nog steeds mijn vriend aan het helpen met zijn huis meer als een thuis te maken.
We hebben samen met mijn vader een kast in elkaar gezet, ik heb van 3 hele simpele materialen een balkon tafeltje gemaakt en er is een mini bankje van pallets geplaatst.
De kast van underlayment hout, 2 platen gebruikt, naar eigen maatwerk en ontwerp in elkaar gezet.
[ Image ]
Pallet bankje, gewoon heel simpel met 3 pallets (wel even geschuurd natuurlijk).
[ Image ]
En mijn super budget DIY balkon tafeltje.
[ Image ]
De gang is inmiddels ook klaar, foto's komen later want er stonden allemaal dozen en een fiets vandaag
vonneke schreef:Geen gordijnen, ben benieuwd hoe hol het dan gaat klinken.
Hier hangen momenteel nog geen gordijnen door de verbouwing maar dat klinkt niet fijn.