Eigenaar van de auto wil het niet via de verzekering laten lopen, omdat bij nakijken er teveel kilometers gereden zijn dan waar de auto voor verzekerd is, dit was ongemerkt want afgelopen jaar is deze persoon onverwachts meer gaan rijden vanwege mantelzorg, maar hij is nu dus waarschijnlijk niet meer correct verzekerd, er is in ieder geval een risico op fraude melding en boete kosten. Persoon gaat de verzekering wel direct omzetten, want als er een serieus ongeluk gebeurd heb je een giga probleem natuurlijk, maar wil voor deze kleine blikschade geen slapende honden wakker maken zegmaar, les geleerd aan die kant, maar dat veranderd de situatie voor mij nu niet, want de schade is al gereden. Ik baal echt zo hard..
eerste auto factuur van de andere partij is binnen, €1300 en binnenkort met de geleende auto naar de garage, die heeft wel minder schade gelukkig.
Ik ben de afgelopen 3 jaar niet op vakantie geweest, heb al m’n vakantie uren uit laten betalen en gespaard om begin volgend jaar een reis naar Nepal te kunnen maken. Heb nog niet geboekt, dus ik heb t geld gelukkig liggen. Vakantie stel ik gewoon nog een paar jaar uit dan. Dit waren wel echt de duurste 3 seconden van m’n leven. Even een dom deukje rijden en weg gespaard geld van 3 jaar lang