Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Helaas, ons bod van afgelopen week was niet hoog genoeg. Viel ook wel te verwachten, maar meer konden (en wilden) we echt niet bieden... Nouja, blik op vooruit maar weer. Volgende week horen we of we ingeloot zijn voor het nieuwbouwproject waar we op hebben ingeschreven. Fingers crossed maar weer!
ingedebruijn schreef:Voor volgende week woensdag en vrijdag ook weer bezichtigingen gepland. Hele andere regio waarbij ik denk dat er ook minder animo is.. Wie weet.
ingedebruijn schreef:Wendy_Komen schreef:Oeps, toen hadden we een bezichtiging staan voor een huisje in Drenthe donderdag![]()
Komt eigenlijk te vroeg, (dinsdag komt makelaar voor ons huis) maar echt wel gaaf huis op perfecte locatie. Dus dan toch maar bezichtigen
Oohjeee misschien kijken we wel bij dezelfde
ingedebruijn schreef:Zojuist gebeld maar niet geworden. Er is over ons heen nog bijna 20k extra geboden. Komt neer op ruim 60000 boven de vraagprijs. Daar zie ik het niet voor getaxeerd worden dus we hebben er vrede mee. Al is het uiteraard weer een teleurstelling.
ingedebruijn schreef:Zojuist gebeld maar niet geworden. Er is over ons heen nog bijna 20k extra geboden. Komt neer op ruim 60000 boven de vraagprijs. Daar zie ik het niet voor getaxeerd worden dus we hebben er vrede mee. Al is het uiteraard weer een teleurstelling.
Lughnassadh schreef:Je zou ook kunnen vragen of dat huis al wel in de stille verkoop is.
julius_juut schreef:Lughnassadh schreef:Je zou ook kunnen vragen of dat huis al wel in de stille verkoop is.
Nee is ie ook nog niet helaas. Makelaar gemaild en die zal een mail sturen wanneer het huis werkelijk te koop komt (afgelopen week waren ze foto's aan het maken) dus afwachten maar.
Het huis waar we op geboden hadden gaat op inschrijving, dus daar verwacht ik niet veel van. Die idiote overbiedingen die ik hier lees kunnen we echt niet doen en dit is al het laagste segment waar we in zoeken qua prijzen, dus goedkoper zoeken en dan ook flink overbieden gaat hem niet worden.
anca schreef:julius_juut schreef:
Nee is ie ook nog niet helaas. Makelaar gemaild en die zal een mail sturen wanneer het huis werkelijk te koop komt (afgelopen week waren ze foto's aan het maken) dus afwachten maar.
Het huis waar we op geboden hadden gaat op inschrijving, dus daar verwacht ik niet veel van. Die idiote overbiedingen die ik hier lees kunnen we echt niet doen en dit is al het laagste segment waar we in zoeken qua prijzen, dus goedkoper zoeken en dan ook flink overbieden gaat hem niet worden.
Briefje in de bus doen ?
julius_juut schreef:Wendy_Komen schreef:Morgen makelaar voor ons huis... Spannend spannend
Met dit weer krijg je in elk geval mooie lichte foto's! Dan oogt alles nog aantrekkelijker.