Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en kijken of ik de tuin onderhoudsarmer kan krijgen en hier de boel gaan aanpakken. Desnoods schuiven met ruimtes om te kijken of ik daarmee een aantal problemen kan wegwerken.
4EverHobbes schreef:Tijdje geleden alweer dat ik hier actief was, maar ik heb even een vraag voor de woonmarkt-experts onder ons.
Hoeveel invloed hebben buren op de verkoop van een woning? Daarmee bedoel ik, een leuk woonhuis dat te koop staat en de naaste buren hebben een enorme puinhoop in hun tuin. Alles staat helemaal vol met auto's en onderdelen en rotzooi. In het huis dat te koop is, zie je er niet veel van. Maar toch... Weet iemand of dit invloed heeft op een spoedige verkoop van de woning?
4EverHobbes schreef:Tijdje geleden alweer dat ik hier actief was, maar ik heb even een vraag voor de woonmarkt-experts onder ons.
Hoeveel invloed hebben buren op de verkoop van een woning? Daarmee bedoel ik, een leuk woonhuis dat te koop staat en de naaste buren hebben een enorme puinhoop in hun tuin. Alles staat helemaal vol met auto's en onderdelen en rotzooi. In het huis dat te koop is, zie je er niet veel van. Maar toch... Weet iemand of dit invloed heeft op een spoedige verkoop van de woning?

Shanna schreef:Succes vrijdag Prairy! Vrijdag is wel jullie bezichtigingen-dag altijd he?
Ik vind het opzich best jammer dat wij voorzien zijn! Vond het zoeken ook wel leuk en spannend!
Kan moeilijk elke week tegen mijn baas zeggen dat ik eerder weg moet, en mijn man zit op de dagen dat ik wel zou kunnen, bij een opdrachtgever, dus daar vrij nemen kost gewoon geld, beetje zonde
Heb haar nu gemaild dat we asap een datum willen en willen tekenen, want we gaan in maart een week met vakantie en ik wil ook niet dat het dan weer uitgesteld wordt. Daarbij komt dat we deze zomer trouwen en ik niet een maand voor onze trouw me zorgen wil maken om verhuizen. Ik ga zó blij zijn als alles ondertekend en finaal is, en het eindelijk van ons is. Wat een gedoe.
) maar ze wilden er niets van weten.