Het weekend komt er water voor de tuinen en weilanden. Volgende week een hittegolf zeggen ze.Ik hoop echt dat dit niet doorzet. Deze temperaturen zijn prima.
Correctie... Het wás heerlijk... nu al een tijdje de zon helemaal weg en bewolkt. Zag ook dat er weer regen aankomt. Niet meteen, maar wel eind van de dag mogelijk. Zo jammer... hele week op kantoor is het prachtig, kán ik ervan genieten, wordt het weer slechter...
Het begon prima vandaag, zelfs lekker in de zon wat kunnen klussen, maar het is snel dicht getrokken en heeft zelfs een beetje geregend. Veel naam mocht de regen niet hebben, mijn gras heeft meer dorst... Uiteindelijk wel een lekkere temperatuur, maar benauwd. Daar houd ik niet van...
Komend weekend wordt het stukken minder maar volgende week weer beter. Ik hoop écht niet op een hittegolf en geloof dat ook niet.
gohya
Geplaatst: 20-08-16 20:51
Hele dag droog en zonnig en warm, nu regent het. Wat zeg ik,het giet en het stormt.
Dat kwam net hier voorbij en zoonlief heeft een feest in de tuin , nu wel droog gelukkig. En die hittegolf vervloek ik...niet fijn met been in het gips ...brrr