Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En voor geprobeerd wordt me van alles aan te smeren haha.
Overlijdensrisicoverzekering kan een harde eis zijn van NHG, en een advies van de bank. Zonder NHG een ORV verplicht stellen.. mwah. Indien dat soort dingen wel allemaal verplicht gesteld worden (zonder NHG) zou ik een andere verstrekker kiezen.
Maar 100% zeker weet ik het niet meer hoor, is behoorlijk weggezakt hoe het ook alweer zat met die hypotheek
Met een beetje pech mag je ook nog flink betalen voor dat 'advies' over een ORV. Want ja, dat is natuurlijk een losstaand iets naast het advies over de hypotheek. Oh en als je dan via hem sluit, mag je met een beetje geluk nóg een keer aftikken. Kassa
).
Soms wat dringender
maar het is (buiten NHG om) nooit een verplichting bij ons. En zo hoort het ook, vind ik persoonlijk.
. De foto van de spiegel.. erg leuke poging om creatief te doen, maar woonkamer oogt gewoon erg klein. De tweede foto vanaf de eethoek richting de woonkamer.. Vreemde foto. Kamer wordt er klein door en het is vanuit een rare hoek genomen. De foto van het bed.. ja het bed.. Moet de slaapkamer zijn toch? Ik zie alleen een bed en dan ook nog niet eens helemaal. Bed staat tegen de muur, ieniemienie op deze manier. Dat geldt ook voor de 'babykamer' foto. Als dit een ruimte is zou je kunnen overwegen dit voor de foto anders in te delen, waardoor de kamer groter lijkt, het komt nu echt over als twee kleine slaapkamers waar je je kont niet kunt keren. Foto van de wc, kijk eens naar het half afgetrokken rolletje en de tientallen rollen die om de pot staan. Positie is ook wat vreemd. Denk wel dat deze wc een plus is, ziet er mooi uit. Maar een wc op de foto hoeft niet persé. Foto badkamer door een dwerg genomen?
Tweede foto onnodig, maakt het kleiner dan het is. Derde foto idem. Haal je wasmand en shampoo e.d. weg. Foto keuken, die zou ik eens kritisch bekijken om vanuit een andere hoek te nemen. De tweede foto maakt de keuken kleiner dan hij is. Er hangen en staan items op de foto die er niet op hoeven. Snijplank? wasborstel? afstandbediening? Pot met allerlei kookgerei? Dan de foto's van het balkon. Tweede foto is leuk, maar wat ligt er nu bij dat 'Franse' balkon?
Maar goed daar kunnen jullie verder niks aan doen, maar de vrije indeelbare ruimte doet 't 'm niet. Denk dat dat beter functioneert als extra slaapkamer.