Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Zijn dunne katoenen vitrages niet iets? Die kan je met regelmaat in de was mikken.
). 
Als je dichte kasten wilt kun je kiezen voor het PAX systeem van Ikea. Kun je naar eigen smaak inrichten (ook hoekje om). 

zal dan ook even wat foto's posten.
.
toch hebben wij uiteindelijk gekozen voor een kast met gewone deuren, omdat die zo in de aanbieding waren met dank aan korting via mn vader dat we dat niet konden laten liggen
In het nieuwe huis krijg ik zowel de 2 als de 3 deurs kast tot mijn beschikking omdat mijn vriend een kamer heeft ingepikt met een volledige kasten wand (niet perse mooi, wel praktisch
) en daar zal hij dan ook zn kleding in op bergen
Yellomofoon schreef:Mag ik ook meepraten?
Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht, moet nog veel in gebeuren en zelfs nog een op- en aanbouw bouwen maar ik kijk al wel graag rond hoe ik de binnenkant zou willen!
Ik neig naar een scandinavisch interieur, fris, weinig prulletjes maar wel met wat (pastel)kleur en patroontjes in!
[ Afbeelding ]
Verder willen we zo weinig mogelijk stof binnen, dus geen gordijnen, tapijt, ... Vanwege huisstofmijtallergie van onze hond. Dus ben ook benieuwd of ik hier leuke alternatieven vind, die het toch gezellig en huiselijk maken!