Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avaluna schreef:Hahaha, hier in de buurt is een de baas van een aannemersbedrijf diegene die vergunningen verleend bij de gemeente...![]()
manzano schreef:avaluna schreef:Hahaha, hier in de buurt is een de baas van een aannemersbedrijf diegene die vergunningen verleend bij de gemeente...![]()
Hmmmm volgens mij mag dat helemaal niet. Dat is belangenverstrengeling en daar wordt bij de overheid toch wel redelijk op gecontroleerd.
Zelfs ik moet jaarlijks mijn nevenactiviteiten doorgeven.....
rowo schreef:manzano schreef:
Hmmmm volgens mij mag dat helemaal niet. Dat is belangenverstrengeling en daar wordt bij de overheid toch wel redelijk op gecontroleerd.
Zelfs ik moet jaarlijks mijn nevenactiviteiten doorgeven.....
Hoezo zou dit niet mogen dan? Hij zal geen vergunningen verlenen als de opdracht tot bouwen niet naar zijn bedrijf gaat? Nee daar geloof ik niet inHelemaal niet omdat het verlenen van vergunningen op 1 persoon neerkomt, maar er echt wel controle van meerderen is. Persoonlijk vind ik het wat vergezocht.
Yv_ schreef:VInd het echt vreselijk. Volgend jaar gaat de achtertuin eruit om helemaal naar mijn smaak aangelegd te worden, maar de schutting moet in overleg. Gezien hun ook eea verbouwd hebben en nog een nieuwe badkamer willen volgend jaar, vrees ik dat ze (nog) niet akkoord gaan met een totaal nieuwe schutting, dus vind ik het voorlopig ook prima om 'm op te vrolijken met wat groen.
rowo schreef:Ik kijk er denk te simpel naar en zie het probleem niet zo