Ik heb mijn iPod nu zo'n 3 maanden. Ik heb een iPod Nana 8gb. De nieuwere versie (de vierkante dus)
Maar steeds als ik muziek aan het luisteren ben, stopt hij opeens. de afspeeltijd gaat dan weer terug naar 0.00, en op play drukken lukt dan niet meer. Ik kan de iPod dan nog wel gebruiken, maar geen muziek meer afspelen, na een tijdje kan ik ook de andere functies niet meer gebruiken, ook de hold niet.
Ik kan dit probleem oplossen door hem helemaal leeg te laten lopen en dan weer opladen, maar dit is natuurlijk niet ideaal als ik gewoon m'n muziek wil luisteren.
Vanochtend toen ik mijn ipod in de computer deed, kreeg ik het scherm 'Verbonden, verwijder voor loskoppeling" Dit bleef de hele dag. Tot nu.
Ik probeerde mijn iPod weer aan te doen want ik zag dat het scerm er niet meer was. Het scherm ging een stuk of 20 keer van het apple plaatje, naar wit en dan weer zwart. Nu is die weer helemaal zwart.
Wat is er met mijn iPod aan de hand en/of wat kan ik hieraan doen ?
Alvast bedankt!

edit: ik heb nu weer op de middelste knop gedrukt en nu blijft het Apple teken staan? Daarna kwam er een scherm Connect to power. Het is dat mijn oplader niet hier is anders had k dat wel gedaan, dan deed die heet weer gewoon zoals altyd