Klussen gaat rustig door maar weinig zicht werk. De nood douche moest eruit voor de leidingen vd vloerverwarming. Nu weer terug , nog een dag de kit drogen en dan hoeven we niet meer in de caravan te douchen.
Verder zijn we bezig met sleuven en dozen voor de elektra en de buizen hiervoor buigen.
fijn Horsii, weer een stap vooruit. Wat een gekampeer dan he met douche en wc, wij hadden zo'n douchewagen, op zich allemaal prima en netjes maar in de winter is leuk anders
Ja de badkamer in de caravan is ook prima maar gewoon het ongemak van niet alles voor handen hebben haha. Luxe probleem.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-23 18:04
Waarschijnlijk heeft peep een peesblessure links voor. Niet rechts voor dus waar ze een oude tussenpees blessure heeft. Nu tien dagen ontstekingsremmer en prednison gel. En dan bedenken of we laten scannen en indien mogelijk inspuiten, op pijnstillers houden of inslapen. Geen idee wat wijsheid is.
Ik zou eerst afwachten hoe ze het klinisch doet en eventueel hoe de pees eruit ziet. Zie je dat het toch flink kapot is, dan kun je inslapen al meer in overweging nemen, is de schade minimaal dan zou zoiets met voldoende rust wel grotendeels kunnen herstellen
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-23 18:13
Ja dillema is dus dat ze rechts voor al een oude tussenpees blessure heeft dus zal die te veel daaronder gaan lijden.. twee slechte voorbenen.. Voor nu tien dagen ontstekingsremmer. Op dit moment is ze kreupel. Mn beste maatje
Nee ze loopt 24/7 buiten op de paddock met inloop stalletje. Heel moeilijk om nu de juiste beslissing te maken. Echo en inspuiten of niet.. Haar rechter voorbeen zit natuurlijk de oude peesblessure. Wordt nooit meer 100 procent mooie pees natuurlijk dus gaat die het trekken of raakt die overbelast.. Waar doe je goed aan, geen idee. Echt mn soulmate. Al ruim 18 jaar hier, sinds mijn 12e en haar 3e.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-23 07:15
Al de hele nacht wakker van het piekeren. Peep liep gisteren echt niet oke. Mn beste vriendin, mn soulmate, mn Clown.. Ik vrees dat laten gaan het meest peep waardig is. Deze beslissing hadden we pas over minstens 8 jaar willen maken, peep moet 30 worden.
Ik ben bang dat we toch echt op zoek moeten naar een jonkie zodat Kyra niet alleen blijft.
Stiekem hoop ik nog op een wonder.
Cemlys
Geplaatst: 18-11-23 07:51
Het kan natuurlijk ook overbelasting vanuit haar oude blessure zijn en dan is dat niet goed natuurlijk. Ik heb hier een 25jarige. Laatst een hoefzweer achter gehad en zo ontlast dat hij nog steeds linksvoor wat kreupel loopt. Je merkt aan alles dat hij weer wat jaren ouder geworden is hierdoor. Ik moet er ook niet aan denken hem te laten gaan maar die 30 komt wel hard in de buurt nu
Ik zou zeggen volg vooral je gevoel, jij kent haar door en door