Goudprijs lijkt mij heel gaaf maar ik vind het te duur voor nu.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMAY1990 schreef:Ik heb van mei tot afgelopen weekend een tijdelijke huisgenoot gehad die in een Lego winkel werkte, en als afscheidscadeautje en bedankje heb ik van haar een heel bijzonder setje gehad. Lego heeft elk jaar een "Day of play" voor hun werknemers en daar hoort een exclusief cadeautje bij. Ik heb van haar die van dit jaar gekregen, niet te koop dus super bijzonder om te krijgen...
[ [url=m/umZ4SP.jpg]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Ik heb inmiddels bericht gehad dat de insecten voorlopig alleen via Lego verkocht wordt en een beperkt aantal andere winkels en beperkt beschikbaar is. Normaal zou ik dan via Lego bestellen maar zit met niet thuis zijn de komende weken. Dat is met bezorgen of laten liggen op een pakketpunt een probleem.![]()
Is er iemand hier die voor mij als adres wil dienen en die het later aan mij kan en wil versturen?
TessaxQuincy schreef:Er is ook 25% korting op bepaalde dingen bij de intertoys! Ik wil heel graag het harry potter kasteel, die is ook in de aanbieding maar voor mij echt te duur nog helaas.
karuna schreef:Ik heb inmiddels bericht gehad dat de insecten voorlopig alleen via Lego verkocht wordt en een beperkt aantal andere winkels en beperkt beschikbaar is. Normaal zou ik dan via Lego bestellen maar zit met niet thuis zijn de komende weken. Dat is met bezorgen of laten liggen op een pakketpunt een probleem.![]()
Is er iemand hier die voor mij als adres wil dienen en die het later aan mij kan en wil versturen?