Pinda_Dipje schreef:manzano schreef:Waar gaan jullie nu heen? Leuk huis wat jullie nu hebben!
Wij gaan naar Oene. Nagenoeg zelfde buurt, einde van de straat we kwamen met onze gezinssamenstelling een kamer te kort in het huidige huis. Maar we wilde niet weg uit de gemeente Epe.. Helaas was de keuze zo beperkt met voldoende slaapkamers en dan ook nog de mogelijkheid om paarden te houden (zochten tot 850 ongeveer).
Hoewel het nieuwe huis aan al onze wensen voldoet, heeft het voor mij op dit moment nog niet de grote wauw factor. Ik hoop dat het verandert zodra we we het meer naar eigen hand gaan zetten
Dit komt me heel bekend voor. Wij zijn vorig jaar ook 500 meter verderop verhuisd om rationele redenenen: meer grond, grotere schuur en meer slaapkamers. Maar een totaal ander huis en totaal andere beleving. In onze oude woning (helft van een oude Saksische boerderij uit 1870) 13 jaar gewoond en ieder hegje en steentje hebben we zelf bedacht en geplaatst. Naar een vrijstaande jaren 70 woning. Heel keurig allemaal hoor maar er moet nog echt sjeu en kneuterigheid aangebracht worden.