[FOTO] show je auto!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikke

Berichten: 37730
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:20

Marije_1997 schreef:
laura1987 schreef:
Mooie foto Marije!


Autofotografie ligt me goed, dus gebruik regelmatig m'n eigen auto hahaha maar heb toch liever (ook zelf) een auto met 4 ringen.

Ja, een specifieke uit begin jaren '90. Vrijwel niet te vinden.

miicchhellee

Berichten: 1356
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:23

Marije_1997 schreef:
laura1987 schreef:
Mooie foto Marije!


Autofotografie ligt me goed, dus gebruik regelmatig m'n eigen auto hahaha maar heb toch liever (ook zelf) een auto met 4 ringen.


Kom maar langs, ik heb er 3 in de aanbieding :')

Edit: en nog een X5 en een CRX :')
Laatst bijgewerkt door miicchhellee op 06-09-20 09:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:24

ikke schreef:
Marije_1997 schreef:

Autofotografie ligt me goed, dus gebruik regelmatig m'n eigen auto hahaha maar heb toch liever (ook zelf) een auto met 4 ringen.

Ja, een specifieke uit begin jaren '90. Vrijwel niet te vinden.


Hoe bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:25

miicchhellee schreef:
Marije_1997 schreef:
Autofotografie ligt me goed, dus gebruik regelmatig m'n eigen auto hahaha maar heb toch liever (ook zelf) een auto met 4 ringen.


Kom maar langs, ik heb er 3 in de aanbieding :')

Ook te koop met eventueel inruil hahaha

Ik zoek nog wel wat mooie (liefst) Duitse auto's die ik kan fotograferen. In omgeving zuid Friesland kop overrijssel (ben regmatig in omgeving steenwijk)

miicchhellee

Berichten: 1356
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:31

miicchhellee schreef:
Marije_1997 schreef:
Kom maar langs, ik heb er 3 in de aanbieding :')

Ook te koop met eventueel inruil hahaha

Ik zoek nog wel wat mooie (liefst) Duitse auto's die ik kan fotograferen. In omgeving zuid Friesland kop overrijssel (ben regmatig in omgeving steenwijk)


Helaas zit ik in het zuiden van Nederland, maar mocht je in de buurt zijn ben je altijd welkom!

Heb een A4 B8 in het blauw, een Q3 in het wit en een A1 in een ander blauw en ik kan ook wel een rode 2e generatie TT regelen.

Een zwarte X5 en een witte CRX heb ik ook, maar die zijn momenteel nog geschorst -O-

ikke

Berichten: 37730
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:32

Marije_1997 schreef:
ikke schreef:
Ja, een specifieke uit begin jaren '90. Vrijwel niet te vinden.


Hoe bedoel je?

Probeer maar aan een 200 Quatro Avant uit '91 - '92 te komen.
In Duitsland zijn ze nog wel te vinden maar ook met moeite.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:38

miicchhellee schreef:
miicchhellee schreef:
Ook te koop met eventueel inruil hahaha

Ik zoek nog wel wat mooie (liefst) Duitse auto's die ik kan fotograferen. In omgeving zuid Friesland kop overrijssel (ben regmatig in omgeving steenwijk)


Helaas zit ik in het zuiden van Nederland, maar mocht je in de buurt zijn ben je altijd welkom!

Heb een A4 B8 in het blauw, een Q3 in het wit en een A1 in een ander blauw en ik kan ook wel een rode 2e generatie TT regelen.

Een zwarte X5 en een witte CRX heb ik ook, maar die zijn momenteel nog geschorst -O-


Ahh zuiden is wel wat ver ja helemaal nu ik gewoon werk hahaha

Die A4 had m'n moeder wel gewild. Ze kon geen A4 vinden, dus heeft nu een a3 (nog niet de tijd gehad om even foto's te maken) goeie vriend van me heeft een oude a3, m'n vader had altijd audi 80. Dus ben door m'n ouders wel wag aangestoken met het virus. En zelf wil ik ook heel graag audi rijden. Heb in die van een goeie vriend gereden en dat voelt zo vertrouwd (niet dat ik heel prettig Reed in die gas in trappen is ook echt gelijk weg en nog verlaagd ook).

miicchhellee

Berichten: 1356
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:03

Marije_1997 schreef:
miicchhellee schreef:

Helaas zit ik in het zuiden van Nederland, maar mocht je in de buurt zijn ben je altijd welkom!

Heb een A4 B8 in het blauw, een Q3 in het wit en een A1 in een ander blauw en ik kan ook wel een rode 2e generatie TT regelen.

Een zwarte X5 en een witte CRX heb ik ook, maar die zijn momenteel nog geschorst -O-


Ahh zuiden is wel wat ver ja helemaal nu ik gewoon werk hahaha

Die A4 had m'n moeder wel gewild. Ze kon geen A4 vinden, dus heeft nu een a3 (nog niet de tijd gehad om even foto's te maken) goeie vriend van me heeft een oude a3, m'n vader had altijd audi 80. Dus ben door m'n ouders wel wag aangestoken met het virus. En zelf wil ik ook heel graag audi rijden. Heb in die van een goeie vriend gereden en dat voelt zo vertrouwd (niet dat ik heel prettig Reed in die gas in trappen is ook echt gelijk weg en nog verlaagd ook).


Ik heb alleen maar dikke diesels maar voor mij nooit meer anders hoor :')

Ik heb het virus ook van mijn vader, ik heb leren rijden in een A8 dus daar ging het al mis haha!

Anoniem

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:06

Ohh heerlijk, ja ik wil straks ook diesel, mits het een trailer kan en mag trekken. Of als ik werk verder dan 20min rijden vind. Moet natuurlijk wel uit kunnen een diesel kan gewoon meer hebben. M'n 206 is benzine en is best gevoelig in de eerste versnelling. Dat was best wennen na rijlessen in een diesel hahha

kusvoorjou
Berichten: 1937
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: drenthe

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 10:55

Als je Duitse auto’s wilt fotograferen marije? Wij hebben een bmw 320 diesel station met m pakket in een super gaaf kleurtje, en mijn mini cooper!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 11:11

kusvoorjou schreef:
Als je Duitse auto’s wilt fotograferen [***]? Wij hebben een bmw 320 diesel station met m pakket in een super gaaf kleurtje, en mijn mini cooper!


Welke regio zit je?

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:27

Toffe foto Marije.


ikke schreef:
BiBiQ schreef:
Het is een 1.2 TSI. De ketting tot nu toe klinkt prima.

Manlief is automonteur dus die keek er ook best kritisch naar voor we iets kochten. Ook volledig uitgelezen voordat de auto mee ging.

Die ketting van de Ibiza rammelde waar je kippenvel van kreeg. Daarom is die toen vervangen omdat die ketting dus wat uitgerekt was.

Dat doet me denken aan een verhaal dat iemand z'n Light weight Land Rover inruilde en dat de inkoper ergens iets open deed en wist te vertellen dat de distributieketting uitgerekt was.

Dat kan dus niet want die ketting zit in een gesloten behuizing _O- _O-


Maar bedoel je dat de ketting niet kan uitrekken? Die van de Ibiza (VAG auto's) in ieder geval wel. Heeft met de kwaliteit staal te maken ofzo wat ze gebruikt hebben volgens mij.

Afbeelding
Duidelijk welke oud en nieuw is. Dit was de ketting van de Ibi

kusvoorjou
Berichten: 1937
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 13:11

Marije_1997 schreef:
kusvoorjou schreef:
Als je Duitse auto’s wilt fotograferen marije? Wij hebben een bmw 320 diesel station met m pakket in een super gaaf kleurtje, en mijn mini cooper!


Welke regio zit je?


Drenthe, Hoogeveen. Eventueel heeft me vader nog een Audi a 3 (niet heel netjes meer van buitenkant)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 13:29

kusvoorjou schreef:
Marije_1997 schreef:

Welke regio zit je?


Drenthe, Hoogeveen. Eventueel heeft me vader nog een Audi a 3 (niet heel netjes meer van buitenkant)


Ohhh das wel te doen als ik in Steenwijk ben of naar steenwijk ga. Stuur me anders maar een pbtje :)

ikke

Berichten: 37730
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 13:49

BiBiQ schreef:
Toffe foto Marije.


ikke schreef:
Dat doet me denken aan een verhaal dat iemand z'n Light weight Land Rover inruilde en dat de inkoper ergens iets open deed en wist te vertellen dat de distributieketting uitgerekt was.

Dat kan dus niet want die ketting zit in een gesloten behuizing _O- _O-


Maar bedoel je dat de ketting niet kan uitrekken? Die van de Ibiza (VAG auto's) in ieder geval wel. Heeft met de kwaliteit staal te maken ofzo wat ze gebruikt hebben volgens mij.

Die ketting kan wel uitrekken maar de ketting van bedoelde auto zit in een gesloten case waar je dus niet "even" in kunt kijken.
Daarnaast kun je het ook maar beperkt horen omdat er een spanner op de ketting zit en het platvloerse techniek is, waarbij het verloop in de timing door uitrekken wat minder cruciaal is.

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:03

Even omhoog schoppen. Ik heb vandaag (na verschillende tegenslagen) mijn aller eerste autootje gekocht. Ondanks dat de meningen hierover hoogstwaarschijnlijk verschillen, ben ik er super tevreden mee!!
Afbeelding

Afbeelding

Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:44

Ooooh leuk! Kek wagentje hoor en helemaal niet gek als eerste auto :j

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 23:56

Dankjewel! Hij is wel tweedehands (een vorige eigenaar), en heeft hier en daar een klein plekje, maar ben er even goed super blij mij! :)

Anoniem

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 01:47

Wat een leuke! :D

Ik heb de mijne nu sinds eind november.. helemaal blij mee :+:

Afbeelding
Mazda CX5 Luxury 6-at met schuifdak :D

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-21 08:41

Heel ander kaliber dan mijn bolletje, maar mooi! Na een 4-5tal jaar ga ik ook voor een grotere.

Rennie89
Berichten: 37322
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-21 20:29

Kwam er dus achter dat mijn auto word gebruikt voor de verkoop van die chrome spiegelkappen :Y)


Afbeelding

Mijn foto’s zie hier

Afbeelding


Afbeelding

En nee, nooit toestemming gegeven en deze verkopers vragen 70 tot 100 euro meer dan aliexpres waar ik ze vandaan heb. En ik vind mijn foto’s op meerdere sites. Kwam er toevallig net achter want er is weer een spiegelkap kapot gegaan... pfff... wasstraat was helaas einde verhaal voor de linkerkant en weer nieuwe set moeten kopen (3e x)

Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 20:49

Wow, dat is ook bizar :oo

miicchhellee

Berichten: 1356
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: Kerkrade, Zuid Limburg

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 21:04

Sow bizar zeg! Ik zou er eens een mooi mailtje aan wijden _-:(

Mijn pareltje heeft afgelopen woensdag ook weer een feestje gehad! <3
Afbeelding

Froukje_J

Berichten: 2237
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 18:02

Moderatoropmerking:
Verwijderd
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 09-05-21 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald op verzoek.

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 23:04

Leuk alle auto’s

Ik heb nu sinds begin vorig jaar een Toyota Rav4 uit 2004 voor dagelijks gebruik. Ideaal en de 4WD al een heel aantal keer uitgeprobeerd :D

Afbeelding

En een geweldig project. Eind vorig jaar gekocht, zit nog genoeg werk aan maar hij is zo gaaf
Een Chevrolet Suburban uit 1978


Afbeelding