Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Abercrombie schreef:Ja ik heb een heerlijk recept gevonden ooit op AH.nl ik zal even zoeken voor je
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ompoensoep
F_inley schreef:Abercrombie schreef:Ja ik heb een heerlijk recept gevonden ooit op AH.nl ik zal even zoeken voor je
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... ompoensoep
Heb hem net gemaakt en hij is echt heerlijk bedankt!
moonsparkle schreef:Ik weet niet of het voor andere handig is, maar ik betaal altijd meer aan energie per maand, mijn jaarrekening komt altijd rond de tijd dat we die heffingen voor het huis moeten betalen en dan compenseert dat mooi. Je bespaart er niks mee maar je hoeft je ook niet rot te schrikken als je bijna 1000 euro moet betalen vlak na je geld hebt terug gehad. Ik betaal elke maand 150 voor een rijtjeshuis en krijg dan steeds weer een mooi bedrag terug.
moonsparkle schreef:Ik weet niet of het voor andere handig is, maar ik betaal altijd meer aan energie per maand, mijn jaarrekening komt altijd rond de tijd dat we die heffingen voor het huis moeten betalen en dan compenseert dat mooi. Je bespaart er niks mee maar je hoeft je ook niet rot te schrikken als je bijna 1000 euro moet betalen vlak na je geld hebt terug gehad. Ik betaal elke maand 150 voor een rijtjeshuis en krijg dan steeds weer een mooi bedrag terug.
welmoed__ schreef:En hoe lang heb je scoupy nu?
Krijg je die actie naar aanleiding van je keuzes bij Like2 try?
purny schreef:Ik ben toevallig overgestapt van Essent naar Nuon. Krijg volgend jaar 270 euro extra verrekend met m'n afrekening.
Maar wat ik dus niet snap is waarom ik bij invoeren van m'n meterstanden ik in oktober nog 170 euro terug kreeg en bij invoeren eergisteren ineens 90?