Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:54

Ik heb deze bij de inteatuin vandaan :) daar hadden ze meerdere kleine potjes.

Afbeelding

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:54

Intratuin heeft inderdaad een grote keus aan kleine potjes :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:55

Noor schreef:
Geïnspireerd door Doubtless ;) heb ik ook een nieuwe vaas gekocht. Alleen is die niet waterdicht. Heel handig, maar ik vond hem zo mooi :+
Als ik op Google zoek naar 'binnenvazen' krijg ik alleen die voor een graf te zien en die zijn te breed. Een van jullie een idee waar ik online zoiets wel kan bestellen?

Hee wat leuk :D
Kan er geen glas of een kommetje in?

Classic; bij een tuincentrum hebben ze echt mooi spul staan in alle vormen en maten. Prijzen vielen me heel erg mee eigenlijk :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:07

knabbelgirl schreef:
Oh die ribstof banken, nooit gedacht dat ik dat mooi zou vinden maar dat is leuk zeg! Vind het mooier tonen dan effen egale stof eigenlijk

Vriendlief vond ze erg leuk, ik heb er even aan moeten wennen. Ik vind m nu erg leuk en ben vooral heel blij dat de stof niet pilt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 16:41

Classic, action misschien?

Cardy wat lief, dankjewel :-)

Nou dat slapen viel nog vies tegen zeg hhahahahah, kon mn draai nog niet echt vinden.

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:20

Action en ikea helaas recent al geweest, intratuin en andere tuincentra is nog wel het proberen waard!

MarjanB: die vind ik echt heel leuk, past ook super bij mijn inrichting!

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:12

Basic label heeft ook deze ribstof banken.
Volgens mij van Wood.
Onze zoon heeft een zwarte. Hij blijft erg mooi.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:03

Jeetje, wat gaan jullie hard :P

upendo, weet je zeker dat je een rendiervacht over je zitbankje wilt?? Deze 'verharen' nogal.... Persoonlijk zou ik dan liever kiezen voor een schapen vacht of koeien/geitenvacht.

Wij zijn een tijd terug ook wezen kijken voor een ribstofbank. Die verkoper raadde ons een goedkopere versie af, omdat de ribstof redelijk snel 'plat' werd op de plekken waar je zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:30

-struikelt binnen-

Lees zoals altijd mee , ben altijd van de plannen maar komt vaak niks van . Nu heb ik eigenlijk al een ruime anderhalf jaar het weggeschoven en zoek ik iets voor boven de bank aan de muur . Heb zaken als jysk leentje bakker en ikea al bekeken online , naar de action geweest maar kan niks vinden voor een leuk prijsje .. liefst wil ik 1 grote maar per 2 a 3 maar in zelfde thema sta ik voor open (bijvoorbeeld 3 koeien of 3 bomen of wat dan :P , 40x40 of zo )

De muur :

Afbeelding

Ik wou de muur nog helemaal verven en dan het grijs aanhouden (witte is echt goor ondertussen , kat kilt alles en dat zie je op de muur )

Heb geen internetbankieren zo het moet eigenlijk in een winkel te krijgen zijn :P

Woonkamer ben ik verder vrij gelukkig mee , alleen de salontafel moet even weg en een kleinere in

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:43

Kentaro schreef:
Jeetje, wat gaan jullie hard :P

upendo, weet je zeker dat je een rendiervacht over je zitbankje wilt?? Deze 'verharen' nogal.... Persoonlijk zou ik dan liever kiezen voor een schapen vacht of koeien/geitenvacht.

Wij zijn een tijd terug ook wezen kijken voor een ribstofbank. Die verkoper raadde ons een goedkopere versie af, omdat de ribstof redelijk snel 'plat' werd op de plekken waar je zit.

Tot welke prijs moet ik dan denken ongeveer als je het hebt over goedkopere versie?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:45

mirim schreef:
Volgens mij van Wood.

Leuke banken hebben ze daar!! En ook van leuke prijs

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:49

Rebecca, geen idee of je dat wat vind, maar toevallig zag ik vandaag bij de Digros hele leuke houten krukjes voor 17,00! (hadden ze een tijd terug ook bij de Action, maar daar heb ik ze niet meer gezien) Misschien een idee om er daar 2 of 3 van als salontafeltjes neer te zetten?!

gianti, dat ligt ook veel aan het model bank (twee zits/drie zits/ hoekbank) Wij keken voor een hoekbank. En hij had het er dan over tot 1.000,00.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:01

upendo schreef:
Hebben jullie een leuk idee qua eetbank? Het hoeft niet duur te zijn (graag niet zelfs) want er komt een rendier overheen!

Onze WIP van de eethoek;
[ [url=m/OJIM3a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik zo brutaal mag zijn, waar heb jij die eames stoel gekocht? Ik zoek namelijk nog een (replica)!
Leuke sfeer trouwens. :)

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:10

Onze hoekbank was idd duurder dan €1000. Geen last van platte ribbels.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:15

Weet iemand ook nog een soort gelijke bank als deze (is van de Karwei, alleen niet meer in het assortiment).

Afbeelding

_classic: Bij de tuinland heb ik kleine potjes gezien voor cactussen. Ik denk dat de Xenos ze ook wel heeft?

Rebecca: Een leuke plank dan met bijvoorbeeld schilderijen/lijstjes er op?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:17

Ik lees al een tijd mee maar zal ook eens gaan posten. Woon nog niet zo lang samen maar t wordt al steeds meer een thuis voor me. Komen hier ook leuke ideeen voorbij!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:25

Bij de leen bakker kun je zelf je bank samenstellen. Het model en de stof. Ze hebben daar ook zo'n type met die opstaande randen.

Rebecca ik zou op marktplaats kijken, zoek je echt perse iets voor aan de muur?

Klussen gaat hier goed, jammer dat het weekend voorbij is :))

Ons plafond bestond uit schrootjes, niet zo mooi. Echter vond ik de lampen er in echt nog veel lelijker en die konden er niet uit zonder gaten achter te laten. Toen we er ook nog achter kwamen dat de schrootjes zo'n 20 cm onder het plafond zaten hebben we ze er snel uit gehaald.

Afbeelding
Voor

En toen kwam er ineens een hele mooie oude draagbalk te voorschrijf en een ornament.

Na

Afbeelding

Afbeelding

Ook hebben we vandaag nog een gratis bankje opgehaald waar we verliefd op zijn. De meeste zullen dit wel vreselijk lelijk maar het past perfect bij onze industriële en vintage mix die het huis krijgt.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 01:08

Kentaro sta er open voor , moet niet te donker aangezien het tv meubel ook vrij licht is :) .

Joosieen dat word zo stoffig :') , ik haat afstoffen :o :+ .

Michain principe wel , al is een muursticker ook goed . Ben niet zo moeilijk wat de muur betreft ik sta er open voor :)

Ohh wauw dat plafond en die balken en dat ornament gaaf! Behouden jullie die?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 08:57

Onze slaapkamer is ook eindelijk klaar, op een paar kleine dingetjes na. De tv moet nog boven het raam komen te hangen, er moet nog een ladekast komen en er moet nog een stang hangen om de kleren te kunnen hangen. Maar ik ben er heel blij mee!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 09:04

Wauw Micha wat mooi wat er onderuit komt! Onwijs zonde dat ze dat zo weg hebben gestopt zeg (en die balkjes... juk :') )

Leuk Wiifke! Zo met die ramen kan dat donkere best goed zeg :) Geen gordijnen trouwens?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:44

Oh ja, gordijnen moeten ook nog gekocht worden. Waarschijnlijk witte rolgordijnen, maar ben er nog niet helemaal over uit.

Wauw Micha, wat zonde dat ze dat al die tijd verstopt hebben! Heel gaaf met die balk zo.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:53

Mooie slaapkamer. Ik heb ook zo'n groene kleur op een muur van de slaapkamer. Weet ook nog niet wat voor gordijnen ik moet kiezen. Ik zat aan vouwgordijnen te denken in de kleur grijs. Of zwarte houten jaloezieën. Onze slaapkamer is vrij koud, misschien dat stoffen vouwgordijnen dan de meeste warmte binnenhouden.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 10:57

mirim schreef:
Volgens mij van Wood.

Nou we hebben op doe site de bank gevonden waar echt verliefd op zijn :') dat wordt toch maar even doorsparen _O- maar lees best slechte recensies over hun *de twijfel*

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 13:50

Oh oke, wij hebben enkel goede ervaringen met ze.
Wij hebben zelf ook een hoekbank daar vandaan. Twee kasten en nog veel meer spullen.
Nog nooit enige wanklank .
In Hoorn Noord- Holland hebben ze twee winkels. De mensen daar helpen je goed en zijn altijd erg vriendelijk.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 14:50

Vrees dat je van veel zaken voornamelijk negatieve geluiden kunt vinden
Zaniken doen mensen maar al te graag
Veel liever als goede ervaringen delen heb ik het idee (hoewel ik bij veel drama reviews ook wel uitkijk hoor )