Cayenne schreef:Dat vind ikSammie schreef:Dat kan wel, maar je zal dan wel een speciale goedje moeten gebruiken dat goed tegen vocht kan.
Wij zijn ooit bij een huis wezen kijken waar tapijt in de badkamer lag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat vind ikSammie schreef:Dat kan wel, maar je zal dan wel een speciale goedje moeten gebruiken dat goed tegen vocht kan.
Cayenne schreef:Sammie schreef:Dat kan wel, maar je zal dan wel een speciale goedje moeten gebruiken dat goed tegen vocht kan.
Maartje, ik zou me aan de hand van deze foto's afvragen waarom in ieder vertrek licht brand.
Is het overdag zo'n donker huis dat het nodig is?
sharoontje schreef:Is het altijd verplicht om eigen geld in te brengen? Of kun je zonder eigen geld geen hypotheek krijgen?
JenniferU schreef:sharoontje schreef:Is het altijd verplicht om eigen geld in te brengen? Of kun je zonder eigen geld geen hypotheek krijgen?
Je mag tegenwoordig maar 102% bijlenen dus je komt ongeveer 4% kosten koper te kort.
Enkele banken gaan uit vd taxatiewaarde vd woning waardoor je dus misschien alles mee kan financieren.
Maar de meeste banken gaan uit vd koopprijs +2%. En de overdrachtsbelasting is al 2%
Dus dat houd in dat je de notaris, taxateur, hypotheekverstrekker, nhg waarborgsom en event bouwkundig raport zelf moet betalen.
mirim schreef:Dat is rot bloem!
JenniferU , ik zou je aanraden om niet te lang de rijd te nemen of je een bod gaat doen of niet.
Voordat je het weet is het huis al weer verkocht.
Wat lijkt me het frustrerend voor jullie allemaal dat de huizen zo snel verkocht zijn! Als verkoper ben je blij, hoewel....Esther moet nu nog een tussenoplossing gaan vinden met peuter en baby voordat ze in haar nieuwe huis kan. Dat is niet handig.
In het segment waarin wij wat aanbieden en willen kopen is het iets rustiger
Maar evengoed zou ik blij zijn als ons huis verkocht zou zijn en wij wat anders hebben.
Fijn bjarni!