Celiien schreef:Ooo als ik ruw overkom is dat totaal niet de bedoeling!
Had 'm beter kunnen verwoorden. Zojuist gedaan. Bedoel er niet iedereen mee.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
genja schreef:lifaya schreef:ijken kost 376 euro.
Ik heb oxxio weer gebeld, gevraagd of zij konden zien wat het verbruik is geweest van dit huis de afgelopen jaren... Vorig jaar was het 6900 kWh , wat ook al hoog is, jaar ervoor was het geloof ik ook rond de 12000 kwh en daarvoor 3000 kwh van wat ik heb begrepen. Iets klopt hier gewoon niet, het is een 1 persoonshuishouden en heb geen gekke apparaten...
Mijn voorschotbedrag heb ik iig naar beneden gezet weer, de rekening is uitgesteld tot 26 mei, zodat we tijd hebben om het uit te zoeken en ik denk dat wij toch maar contact gaan opnemen met de politie want het kan gewoonweg niet dat ik dit verbruikt heb.
Dit schreef je toen dat het uitgesteld is tot 26 mei.
). Dan is er een kans dat ze maandag of dinsdag al langs kunnen komen! Volgende week is gelukkig geen rare gebroken week!
Denk dat vrijwel geen enkel alleenstaand persoon zo'n bedrag kan missen in 1 x.
hij is 0,7 kWh omhoog gegaan in ca 15 uur waarvan 5 uur gebruikt 
bigone schreef:En laat je dan niet afschepen, ik snap je beweegredenen wel om alles in alle redelijkheid op te lossen maar zodra bedrijven hun centen eisen is redelijkheid snel weg. Zorg dat je je zo zakelijk mogelijk opstelt, aangeven dat je al je apparaten door hebt gemeten en de meter nog steeds een onwaarschijnlijk hoog verbruik aangeeft wat niet valt te verklaren uit de aangesloten apparatuur.