Elise_0o schreef:Haha nee, we geven wel weg aan vrienden en familie, maar verkopen mag niet. Dan komen al die regeltjes en eisen erbij.
Het mag wel, Maar dan moet je van te voren al kopers hebben. (bekenden) die zoveel kilo willen hebben, of zoveel van ieder soort. Deze kunnen het dan zelf in komen pakken, of jij pakt voor ze in. Het vlees kun je bij de slager in pakken, en terug laten koelen en snel/hard invriezen. En gelijk van de slager af naar je klant.
Eerst het vlees thuis houden, en vanaf daar per stuk gaan verkopen dat mag idd niet.
Doen wij ook, wij verkopen meestal per half varken. Dan heb je het minst "gezeur" en de slachtprijs en eventueel extra gehakt wordt door 2 verdeelt.
Wij pakken het vlees in bij de slager, en laten het dus diep invriezen, en leveren de zakken direct af bij de koper. (zijn vaak wel bekenden van ons of bekenden van bekenden.)
* ga nu verder lezen waar ik gebleven was

moet ik dus een nieuw bord maken. Oproepje op Facebook gedaan en nu wil een vriend van mij met een eigen ontwerp studio een bord voor mij maken in ruil voor een pakketje vlees en eieren. 

, dus heb ik gisteren 2 grote speciekuipen gekocht, hier een gat in gezaagd en op zijn kop in de wei gezet.