(of geldt dat alleen voor een Landrover

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_mexx_lady_ schreef:Hehe dilemma dilemma. Ik heb een opel corsa B van '99 een benzine 1.0. Ding trekt voor geen meter en ik erger me er eigenlijk dood aan dat voorbijsteken al een ramp is. Maar op zich is de auto goed en heb er al aardig wat geld in gestoken aan benzine, nieuwe uitlaat, en nog hier en daar wat dingetjes. Wil hem dus eigenlijk ook oprijden.
Toch kijk ik af en toe eens wat er op de markt is voor mijn kleine prijsje en kom vaak een fiat punto of een alfa romeo 147 tegen... De alfa spreekt me wel aan, niet mijn droomauto maar oké, maar het is en blijft een 'goedkope' alfa.
Dilemma
Lisa_H schreef:Misschien een beetje offtopic hoor, maar weet iemand of de Hyundai Tucson een lichtverklikker ingebouwd heeft? (dus dan irritante tingeltje dat je hoort als je lichten nog branden..) Want ik kan het niet vinden, en de auto geeft dus geen geluid als ik wat heb laten branden -.-
Terwijl de Hyundai Getz van mijn moeder dat wel doet.. Tucson komt uit 2006, Getz uit 2003
Quad schreef:[ Afbeelding ]
Sinds een weekje eigenaar van deze mooie Renault Clio.
Inmiddels 64000 op de teller, toen ik hem kocht was het nog maar 63400, gaat hard dus.
Komt van eerste eigenaar, met een aantal hele mooie nuttige opties:
- Stuurbekrachtiging
- 63400 KM op teller
- Praktisch nieuwe remschijven en vering (5k KM gelopen)
- Praktisch nieuwe Michelin bandjes (5k KM gelopen)
- 5 deurs
- 4 weg speakers
- Zonnedak
- Centrale deurvergrendeling en knopjes om ramen naar beneden te doen.
Al met al heel, heel erg blij met deze auto! Vooral vanwege de prijs, 1800,-
Renee1991 schreef:Ik heb sinds een paar maandjes ook weer een andere Volvo. Een iets jonger model dan m'n vorige en kwam voor een gunstige prijs op m'n pad. Heb er wel aardig wat werk aan nog (met de APK in het vooruitzicht), maar wel weer een heerlijke wagen![]()
[ [url=m/Be1bed.jpg]Afbeelding[/url] ]