Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Precies. Misschien overdrijven wij wel eens een beetje, met hoe schoon en opgeruimd we het maken als we weten dat we kijkers krijgen. Verse bloemen in huis etc. Daarmee hebben we in ieder geval wel het gevoel er alles aan te doen.
Een ander huis hoeft écht niet spik en span, maar als ik struikel over vieze hondenmanden, natte was, vieze sokken en nóg meer zooi en het stinkt er ook nog eens, mwah, dan valt het toch in eerste instantie tegen.
Huis waar we vorig jaar zijn wezen kijken was net zo. Stond een volle asbak op tafel, vieze sokken op de trap, boven op de trap lag een spijkerbroek. Leek wel alsof die kerel zich alvast op de trap had uitgekleed, maar vergeten was de troep achter z'n kont op te ruimen.
dammie1 schreef:Kijk voor de lol maar eens hier: http://www.foutehuizen.nl/
Moska schreef:Wij zijn ook uit elkaar, maar zorgen er toch echt wel voor dat de boel voorelkaar is. We hebben immers beide belang bij de verkoop! Nu is ons huis al wel verkocht, donderdag is de overdracht. Ben nog druk bezig met de laatste dingen en wil woensdag eigenlijk nog alles stofzuigen en dweilen e.d. plus een bosje bloemen neerzetten, maar kan volgens mij beter maar een fles champagne koud zetten voor de kopers. Bloemen vergaan snel met deze temperaturen. Het is geen weer om te verhuizen, maar ja, we moeten wel...
Was me ook aan het orienteren op een nieuw koophuis, alleen het is wel jammer dat een van de huizen die ik graag wilde bezichtigen al verkocht is. Sommige huizen gaan wel snel in deze tijd.