Trap laten bekleden is uiteindelijk wel het mooiste. Hier ook gedaan omdat het minder slijtage gevoelig is en veiliger en minder herrie maakt met oog op later.
ik wil hem hier met de hond heel graag bekleed hebben, of maantjes, een loper, what ever momenteel is de trap nog steeds alleen wit geschilderd, kan inmiddels trouwens wel weer overnieuw maar met hond in huis, loop je het haar etc van hem dus ook de hele bovenverdieping door, hele irritant...loper is wel een idee trouwens, in mijn vorige huis heb ik de trap zelf bekleed. Is wel te doen, maar mensen kinderen want een klöteklus loper is volgens mij eens stuk simpeler...mmm, ideetje voor komend weekend?
Ik denk dat ik trouwens donderdag od vrijdag er mee aan de knutsel ga dus dan volgt er zeker een foto.
Jack mag morgen weer op bezoek bij de DA dus dat kost me geen tijd op mijn vrije dagen Tenzij het natuurlijk weer mis is ofzo, maar in het slechtste geval zal hij dan wel weer een spalk krijgen.
bij sausen is het ook slim om er voorstrijk op te doen, anders zuigt de gestucte muur de verf op waardoor je er vaker overheen moet gaan. werd ons iig aangeraden
Kentaro
Geplaatst: 18-02-13 17:06
We hebben het nu bij 2 huizen laten doen, en toen moest het wel
ik zou zeker voor strijken, vers gestucte muren slurpen als een dolle het sausklaar van het stucwerk slaat puur op de afwerking (glad dus)
SAKKIA
Geplaatst: 18-02-13 17:14
Geen idee, dat heeft het mannetje wat onze muur gestuct heeft er voor ons opgesmeerd volgens mij Hij wilde namelijk de structuur in 1 keer, dus al in de kleur op de muur aanbrengen, maar hij kon de juiste kleur niet vinden. Dus heeft hij hem helemaal voor ons klaar gemaakt en hebben we het verder zelf in de kleur geverfd.
Ja ben echt blij dat ik ze eindelijk heb
Ja Jack Nou ja we zullen zien wat ze er morgen van zeggen. Had echt gehoopt er gewoon tot september niet weer te komen en dan zijn enting ophalen..... Maar helaas. De kassa blijft ook gewoon doorrinkelen
PlukenKrul
Geplaatst: 18-02-13 18:01
@Mae Erg mooie inrichting, mag ik vragen waar je de bank weg hebt? Is precies wat ik zoek, ook qua afmetingen zo te zien.. weet je de afmetingen toevallig zo?
Farjen
Geplaatst: 18-02-13 18:43
Net naar de Ikea geweest, een hele kar vol maar geen gordijnen, kleerkast of salontafel naar mijn zin gevonden De kleerkast had ik al maaaaanden eerder gezien, al verschillende keren gezien maar mocht hem nog niet kopen van mijn mama want we moesten daar een keertje apart omkomen met de aanhangwagen. Vandaag stond ze er niet meer en ze wordt ook niet meer gemaakt
Sakkia heeft eindelijk haar koffiefilters
Ik heb ook maantjes voor mijn trap gekocht. Momenteel ligt hij nog bloot tot alle werken gedaan zijn (voor het stof) maar ik vind het mooier en ook veiliger met een tapijtje In ons vorige huis hadden we een volledig beklede trap en dat was nooit een probleem met de kat..