Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Quir, wij hebben een emmer wit laten mengen met een heel klein beetje lila. Geeft echt een hele mooie lichte kleur op de muren!! (absoluut niet een 'zoetsappig' zooitje)
Wij hebben 2x een 1 persoonmatras en het dekmatras is 1 geheel.

).
. Ik vind Ikea echt een gruwelwinkel. Heb nu 2 dingen van ze in huis en daar blijft het echt bij. Vind het ook echt niet fijn winkelen.
. Behalve dan die Pax- kasten, die zijn volgens mij echt werelds!
. Ik ben echt een hele dag wezen "bedden-liggen". Heb nu echt een onwijs fijne boxspring en de prijs was op zich ook wel te doen. Geen bed van 10.000 euro, maar ook geen bed van 1.000 . Netjes er tussenin.
.
Je blijft tenslotte in dezelfde straat!

1x rijden waren we klaar.
Zo groot, zoveel spullen, zo druk, zoveel kinderen die ongecontroleerd rondrennen... Ik kom er niet meer
Ben er nu wel aan gewend en slaap er goed op.
uitgeven!
Dat is een flinke boete geweest!
Mijn kussens komen heel goedkoop van de Ikea (€5,50 per stuk dacht ik
) en die vind ik ook geweldig liggen, haha

Maar op die kosten had m'n vriend wel gerekend, ik had het iets minder duur ingeschat
Maar met die boete erbij... gelukkig zat ik niet achter het stuur
Voor lampen, maar dan weet ik waar ik moet zijn en steven ik meteen naar die afdeling 

Mootje schreef:Ze hebben een soort tutu lampen in de nieuwe collectie en lampen met stof, erg ouderwets...
Heb wel leuke slaapkamerlampjes gezien: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10163869/
Mirjam, is dat bed niet in een echte tweepersoonsmaat te koop? 1.20 zou ik gek van worden, alhoewel ik mijn hele studententijd met z'n tweeën in een eenpersoonsbed heb gelegen