Hahahahahahaha Zit wel wat in Maar ja, in Spanje heb je weer geen werk zullen we maar zeggen
Nic
Geplaatst: 12-07-12 13:12
Dat zou mijn vriend ook meteen zeggen ja, Manzano.
Lorette wat je ook kan doen is 2 van die goedkope IKEA nachtkastjes op elkaar stapelen. Dat is echt hout dus ook nog goed verfbaar. Je kan er ook mandjes in zetten. Ik zoek er even een plaatje van.
Mootje
Geplaatst: 12-07-12 13:13
Dan heb je toch geen geld meer nodig, als je zelfvoorzienend woont Zijn die hoekwasbakken er niet alleen in formaat 'ik was mijn handen in de wc en de vloer ligt vol met spetters' formaat?
Dan heb je toch geen geld meer nodig, als je zelfvoorzienend woont
Niet veel meer, maar je moet vaak toch spullen bijkopen, zaadjes om te zaaien, en wat te denken van... kleding en schoenen? En je gaat denk ik ook niet met paard en wagen boodschappen doen op vakantie... Wel leuk!! Maar je komt niet zo ver
Laatst bijgewerkt door Nic op 12-07-12 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Gewoon hennep neerzetten en katoenplanten voor kleding. Wat schaapjes voor wol en vlees......... koe voor melk/kaas etc
En je hebt niet eens tijd meer om te werken
Kentaro
Geplaatst: 12-07-12 13:34
je kunt ook een bank overvallen....... Is maar een uurtje werk en je hoeft nooit meer te werken! (enerzijds of anderzijds heb je daarna gratis onderdak) .......
je kunt ook een bank overvallen....... Is maar een uurtje werk en je hoeft nooit meer te werken! (enerzijds of anderzijds heb je daarna gratis onderdak) .......
Sorry moest hier erg om lachen!
_Lorette_
Geplaatst: 12-07-12 16:26
Kentaro schreef:
maar die eco huizen, veel zijn enigzins...lelluk ja dat lijkt me dan ook de uitdaging...een ecohuis wat er cool uitziet ipv dat het er uit ziet of er ene geitenwollensok ontploffing is geweest
Nic
Geplaatst: 12-07-12 19:10
Ik weet zeker dat het wel kan... Maar je moet (imo) niet doorslaan en gras op je dak laten groeien (tenzij het echt bij het huis past) Je krijgt wel een wat meer mediterrane sfeer ipv. helemaal strak&hoogglans denk ik, als je gaat voor leemstuc en kalkverf. Boven zijn wij ook van alles (deuren, deurposten) met matte natuurverf aan het smeren.
Ik denk niet dat je alles 100% eco moet willen ook.
Zit hier even flink te balen.... Wij hebben een badkamerkraan met glas en dat glas is dus vandaag gebroken door drukverschil tijdens monteren.. Grrrr....
Kentaro
Geplaatst: 12-07-12 21:53
Wat balen!! Kun je het glas vervangen?? Anders misschien een idee om op MP te kijken of ze niet toevallig een 'opknap' kraan aanbieden waarvan je het glas kunt gebruiken??
Zijn jullie trouwens al bekend met dit (zeer kleine!) huisje?
Op 8m2 en je kan hem ook nog eens overal mee naar toe nemen... (wel handige ideetjes in verwerkt voor als je maar heel weinig ruimte hebt en die zo handig mogelijk moet inrichten!)
Meer: http://www.tumbleweedhouses.com/ Best grappig, en je kan er leuke inspiratie bij opdoen als je zelf eens van die kleine nutteloze hoekjes hebt haha.
Nic
Geplaatst: 12-07-12 23:26
Ik ken iemand die echt zo woont, in de achtertuin van z'n ouders.
Cardy, Balen zeg van het glas! Neem aan dat dit een standaard badkamerontwerp was? Dan zou dat toch eigenlijk niet moeten gebeuren Nicolle, In een verbouwd schuurtje ofzo? Ik zou er niet aan moeten denken! Kentaro, Die kastjes zijn leuk Ik heb er alleen geen plek voor en het vloekt momenteel met de rest van mijn huis...
Cardy
Geplaatst: 13-07-12 08:24
Mijn vriend heeft samen met de loodgieter de kraan gemonteerd.. De eerst keer ging goed, maar toen ging de kraan opeens vanuit de rechteraansluitpunt (koud water) lekken en zelfs scheef hangen. Bleek dat zo'n moertje gescheurd was...
Gelukkig kon de loodgieter deze vervangen en nu is dus het glas gebroken.. We hadden een garantie van 6 maanden bij die webshop en de kraan bijna een jaar geleden gekocht... Heb nu die webshop gemaild of ik eventueel alleen het glas bij hun kan bestellen. Mocht dat niet lukken dan gaan we toch kijken naar andere kranen ben ik bang... Het gaat overigens om deze kraan (maar dan in bad kraan variant): http://img.tweedehands.nl/f/normal/8890 ... gkraan.jpg
@ _Marinke_ : Ik had echt verwacht dat het kleine huisje een stuk krapper zou zijn, maar op zich heeft die man het echt leuk gedaan!
@ Kentaro : Dat zijn zeker leuke kastjes! Mag eigenlijk van vriendlief niets kopen (ben wel aan het proberen om via marktplaats een dressoir en computerbureau aan te schaffen )
Kentaro
Geplaatst: 13-07-12 08:26
Wat een mooie kraan!! Maar anders had je toch ook geen aanspraak kunnen maken op garantie als het door montage is stuk gegaan??
Zo'n klein kamertje krijg ik het echt spaans benauwd van.....
Vind zo'n kastje geweldig voor in de hal, maar helaas hebben we maar een smal halletje
Cardy, Die kraan is hier al eens besproken volgens mij... Met name het schoonmaken ervan Ik heb in de hal al een schattig barok ladekastje (die ik eigenlijk nogsteeds moet schilderen).