Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dammie1 schreef:Ik ben superblij met mijn S3, maar niet met de batterij![]()
Ik heb sinds twee weken dat ik die gewoon niet opgeladen krijg: ik doe 's avonds voor 20 uur de oplaadstekker erin, en de dag erop rond 7 uur 's ochtends staat ie op hooguit 75%.
Ik zet hem nu tijdens het opladen op de vliegstand, maar dat scheelt hooguit een paar procenten. Terwijl de batterij eerst van leeg naar opgeladen ging in een nachtje laden.
Heeft iemand hier ook last van gehad?
Kiimm_ schreef:dammie1 schreef:Ik ben superblij met mijn S3, maar niet met de batterij![]()
Ik heb sinds twee weken dat ik die gewoon niet opgeladen krijg: ik doe 's avonds voor 20 uur de oplaadstekker erin, en de dag erop rond 7 uur 's ochtends staat ie op hooguit 75%.
Ik zet hem nu tijdens het opladen op de vliegstand, maar dat scheelt hooguit een paar procenten. Terwijl de batterij eerst van leeg naar opgeladen ging in een nachtje laden.
Heeft iemand hier ook last van gehad?
Dit heb ik dus ook, en als mijn batterij vol is dan is die heel snel weer leeg, moet hem soms 4x per dag opladen.
Ik ga zometeen smartcare bellen om het te laten oplossen.
Ik heb ook een barst in mijn scherm, weet iemand toevallig hoe duur dat is om dat te laten repareren?
Blacky94 schreef:Glossi schreef:Sinds gister had ik ineens een icoontje van searchmobile op mijn telefoon. Kon hem niet bij aplicatiebeheer vinden dus icoontje ingedrukt gehouden en naar de prullenbak gesleept.
Wat ik iritant vind is dat als ik een nieuwe internet pagina open hij nu automatisch op searchmoboleonline.com komt te staan. Eerst was dat google. Ik wil google terug als hoofdpagina. Weet iemand hoe je dat kunt instellen?
Internet -> Menu knop - Instellingen -> Algemeen -> Startpagina instellen
_Judith schreef:Hallo!
Ik heb sinds gisteren ook een S3, maar je moest een gmail account toevoegen, maar dat is zegmaar mijn 'backup mail' en daar wil ik geen automatische berichtjes van.. kan je die ook gewoon verwijderen terwijl je nog wel via die appstore dingen kunt downloaden?