Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
langzame oefeningen gedaan vandaag. Wegrijden parkeervak ging een stuk beter, slalom super. Alleen het achtje wou niet helemaal lekker. Maar alles zit er redelijk in, nu nog wat soepeler 
is een retro naked, de zephyr 550. Tis wel een oudje, maar technisch supergoed!
Heb je foto? (niet dat ik actief op zoek ben hoor, zit nog in de oriëntatie. Natuurlijk pas 9 lessen gehad. Pas volgend jaar waarschijnlijk met mijn vriend samen op zoek. Maar vindt dit type serieus leuk).
Leo schreef:Wel een leukerd zeg, dat typeHeb je foto? (niet dat ik actief op zoek ben hoor, zit nog in de oriëntatie. Natuurlijk pas 9 lessen gehad. Pas volgend jaar waarschijnlijk met mijn vriend samen op zoek. Maar vindt dit type serieus leuk).

het is dat ik er nu echt nog even niet de mogelijkheden voor heb. Mocht je hem nou van het voorjaar nog hebben
haha.
Wat bij mij ook goed werkte was een betere voorbereiding in het rijden, dus eerder kijken en eerder remmen zodat je fijner en vloeiender kan rijden.
maar dat bleek vandaag wel erg optimistisch
Liselot schreef:Oh dat ik heel herkenbaar snoevie! Ik heb ook faalangst als een malle. Heb voor mijn examen pilletjes gehaald bij de huisarts, die hielpen wel aardigWat bij mij ook goed werkte was een betere voorbereiding in het rijden, dus eerder kijken en eerder remmen zodat je fijner en vloeiender kan rijden.
Je komt jezelf echt keihard tegen met het lessen....

Las het toen al op je facebook, maar dacht eigenlijk dat het om je avd ging.. 
Was de allereerste keer dat me dat gebeurde, kon wel door de grond zakken!
een f 650 gs
Deze heb ik al heeeeeeel lang op het oog, maar was altijd bang dat hij veel te groot voor me zou zijn. Afgelopen vrijdag had een collega die van hem mee en heb ik ff gezeten. Was ietsje aan de hoge kant, maar ze kunnen zowel in de vering als in het zadel verlaagd worden.