29 juni Dus als we wat nieuws willen en moeten bestellen is het er iig nog niet (denk ik) als we overgaan. Gelukkig kunnen we iig wat meenemen vanuit hier dat we niet weken op tuinstoelen moeten zitten.
@ Mar: das wel een stoer rek ja. Beetje jammer van de prijs
ach ja, voorlopig kopen we nog niets dus wie weet kom ik wat leukers en betaalbaarders tegen zoveel wijn drinken we niet, het is dus puur voor de sier....
fijn dat jullie nu ook meubels kunnen gaan shoppen Rowo! en wie weet valt er wat met de levertijden te doen, beetje vaart achter zetten
Mootje
Geplaatst: 06-05-12 12:47
Ben jij lid van Dalani, Mar? Zie hem regelmatig voorbij komen als bokt-advertentie! Haha, en bubbeltjeswijn hoort natuurlijk in de koelkast Rowo, gelukkig kun je iets meenemen. Tuinstoelen zijn ook zo armoedig! Ik had alles in de kerstvakantie besteld, met het oog op een oplevering in april... .Werd het pas eind september opgeleverd
rowo
Geplaatst: 06-05-12 12:47
We moeten maar gewoon zoeken naar iets wat op voorraad is
En er zijn vast betaalbaardere rekken te vinden dan deze.
Gaaf wijnrek maar duur. Wij hebben te weinig wijn voor een rek haha. Twee blokken net vaas erop staat vaak wel leuk, wat voor houtblokken wil je?
Ik heb opruimwoede! Siwieso door afvallen veel kleren te groot. Iemand pax kast hier? Ik vind mijn indeling qua planken en lades net niet ordelijk genoeg. Iemand tips daarvoor? Of foto van indeling van jezelf of internet? Ik heb 2x 236x50x60 met planken en bij een 4 lades en samen geloif ik 10 plankjes en 1x 236x100x60 met 2 lades, 2 planken en kledingroede
Oohja die was ook mooi, vond jou tv meubel zo leuk toen hihi. Dan ben ik in de war met een andere hihi
Kentaro
Geplaatst: 06-05-12 16:48
Zou dat wijnrek (of soortgelijk) niet op marktplaats te vinden zijn?? Ik heb een ijzeren lektuurbak voor nog niet de helft van de winkelprijs op marktplaats kunnen kopen!
Waarschijnlijk over een half jaar wel... RM en RD stikt het ook van op MP. Ik heb zo'n zakhorloge klok van RD gekocht (nieuw) toen hij nog niet zo lang uit was, en ze stonden toen al op MP... Helaas niet in het formaat (XL) en met een zwarte wijzerplaat toen ik hem wilde. Ik had hem in de winkel zien hangen en ik zou en moest hem hebben
Kentaro
Geplaatst: 06-05-12 17:06
Ik ken dat.... Als ik iets wil, wil ik het ook.... Vergeet daarbij ook vaak eerst eens op Marktplaats te kijken Ik denk dat ik dat horloge ken, en vind die ook super gaaf!! (alleen de prijs wat minder....)