Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mootje schreef:Ik heb al mijn stoffering bij de plaatselijke woonwinkel vandaan (geen keten). Het is maar net wat je uit wilt geven of je naar de kwantum / hema of een naar een echte woonwinkel toe gaat. Ik heb op mijn stoffering helemaal niet op de prijs gelet en dat heb ik geweten ook
Naath86 schreef:Mijn oude handdoeken gaan ook altijd naar stal!
Met welke winkels hebben jullie een beetje ervaring mee met gordijnen? Zat zelf aan de Decokay te denken, Kwantum hebben ze ook veel, maar lijkt me de kwaliteit veel minder. Ik ben op zoek naar zowel rolgordijnen als overgordijnen.

Loiz schreef:Heeft iemand van jullie leuke sites voor beddengoed, kussenhoezen, plaids ed in rood/oranje? Liefst beetje barok stijl?
Mogelijk ga ik het tweepersoonsbed van mn vader overnemen, dus zoek ik nog wat leuks om erop te leggen

de volgende keer betalen we wel gewoon wat meer....
en als je teruggaat en ze verteld dat ze het fout deden, geven ze een grote mond. Doordat het gordijnen waren met haken, konden we ze breder maken zodat het pastte..... Nooit meer daar dus! We hebben zelf Hema gordijnen op de slaapkamer, die zijn goed gemaakt en niet te duur toen..
Ik heb totaal niet op de kosten gelet en heb nogal een dure smaak! Ga gewoon eens langs bij zaken al Roobol, Kwantum en Hema en voel de verschillende stoffen in verschillende prijzen.
was even een foutje zeg maar.... 

maar bij een betere zaak waarbij de afwerking toch beter is en je toch een mooier gordijn hebt...