@zipporah, wij vinden hoogglans wit ook erg mooi. Hebben een tv meubel en salontafel in hoogglans wit. Kan je nog geen foto's laten zien nu, krijgen 1 sept de sleutel en denk dat de meubels een weekje later komen. Ga trouwens ook nog een grenen kast opknappen, schuren en verven, ook in hoogglans wit! Ben benieuwd wat het effect op hout is, zal toch anders glanzen dan kunstof.
Margriet: mooi landelijk schilderij, vind ik echt iets voor in een boerderij of landelijke woning! Zou in ons (bijna ons) huis niet passen.
Zag ook nog een mooie voordeur voorbij komen, maar waar is de rest?

wij wonen nu ook erg klein. Hebben wel een redelijke berging, daar staat de wasmachine + droger, extra koelkast en een kastje. Daar droog ik ook altijd mijn was op het rekje. Dan hebben we een woonkamer waarvan 1 wand de keuken is. Deze ruimte is 7x7 en verder een slaapkamer van denk ik 4x4 en een redelijk ruime badkamer met ligbad, douche en wc. Is toch wel krap, vooral vervelend wanneer mijn vriend thuis nog moet werken. We moeten dan erg veel rekening met elkaar houden. In ons nieuw huis krijgt hij mooi zijn eigen kantoor

@bouncebabe: ik zou er dan voor kiezen om in je hal 1 meur een kleur te geven, mag dan best een wat donkerdere/ fellere kleur zijn, en de andere muren (gebroken) wit, of in ieder geval licht te houden. Dan hou je het ruimtelijk, zonder dat het saai of kil wordt.