HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: [Centraal] HTC Telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 18:57

Tsja de batterij moet je iedere dag opladen, maar ik vind de batterij dan niet slecht :P Dat heeft iedere smartphone, of het nou HTC is of Samsung of Android of Windows Mobile.. Maar ik vind dat geen probleem inderdaad, ik red het makkelijk 1 dag, kan het 2 dagen redden maar doe hem voor de zekerheid 's nachts aan de lader!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:12

Welke telefoon zouden jullie mij aanraden. De HTC Wildfire of de HTC Desire?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:45

Desire!!! Veel betere resolutie, mooi helder scherm, veel scherper dan de wildfire.. Je kunt ze eigenlijk niet vergelijken, de wildfire is echt de goedkopere versie van HTC!

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 20:54

De ''gewone'' desire heeft ook een 3,2 inch scherm net als de wildfire.
De Desire HD heeft een 4,2 inch scherm. Die vind ik toch wel behoorlijk groot.

Weet je op welke site ik die 2 toestellen met elkaar kan vergelijken?

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:41

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een htc wildfire , tot nu toe een heerlijk telefoontje

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 21:44

De desire heeft een 3,7" en de Wildfrire een 3,2" .. Dus daar zit wel verschil in plus dat de resolutie hoger is. Dus niet de afmetingen van het scherm zelf maar de afmetingen van de pixels zegmaar.. Hierdoor heb je bij de desire een veel scherper beeld dan bij de wildfire! Maar daarvoor zou je eigenlijk even in de winkel moeten kijken, dan heb je het zo gezien denk ik :p

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:00

Vandaag verjaardag hier gehad, zie opeens iemand met een htc desire!
Die heb ik dus even gepakt en even mee gespeeld, wat een gaaf ding! Ga 'm morgen of overmorgen bestellen!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:12

Mijn HTC Desire is vandaag binnen gekomen! En kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken. Hij ligt nu aan de oplader. Maar het opladen duurt zo lang :( Ja als je moet wachten duurt alles lang :P
Hoe zie je eigenlijk dat ie klaar is met opladen als die uit staat? Brand dan het lampje groen?
En hoe belangrijk is het dat ie helemaal opgeladen is? Kan niet meer wachten om er mee te spelen :o haha :+

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 22:54

Yeah mijn eerste bokt bericht via mijn desire :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:00

Hij gaat vanaf 80 procent groen branden geloof ik.. maar je ziet het wel aan het batterijtje bovenin:)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:15

Ik neem trouwens dat Abbo van Dendrofleur, van 450bel/900sms. :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 00:43

ik heb gister desire hd besteld, ben benieuwd.
had een hd2 maar die is helemaal de weg kwijt na 3 maanden trouwe dienst.
eerst liephij alleen vast als ik mn mail wilde lezen, toen als ik msn aan zette en later kon ik helemaal niks met internet.. na een tijdje kon ik hem elke dag resetten, dat wordt je wel een beetje zat.
toen hij dat ook niet meer deed was ik hem zo zat, toen heb ik hem het raam uit gegooid en daar is hij ook niet echt van opgeknapt.

maar nu dus de desire hd, morgen is hij binnen dus ben erg benieuwd, houd de bon er wel goed bij voor als het weer mis gaat, van de vorige helaas niet gedaan, beetje dure grap.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:09

Net even contact gehad met t-mobile.
Wat een arrogante botte gast aan de telefoon zeg!
Ik vraag of het mogelijk is om alvast mijn abbo te vernieuwen en dan icm een desire.
Deze hebben ze niet meer.
Wel de Desire HD of de DesireZ.
Niet wil ik beiden niet, dus vraag hoe het dan gaat bij de Wildfire. Die kon gratis.
En stel dat ik naar een andere winkel bv (belcompany) zou gaan, of het dan ook mogelijk is om hetzelfde te doen of dat ik dan perse naar de t-shop moet.

Wat snap je er niet aan, bla bla bla bla.
Heel banketstaaf verhaal.
Dus heb hem maar even verteld dat ik hem niet klantvriendelijk over vond komen, en ik hem zelfs erg arrogant vond klinken.
Dat was zijn manier van communiceren.

Daar ga ik dus geen zaken mee doen, echt niet.
Lijkt mij toch dat als ik een klantenservice bel met een vraag, en het netjes vraag dat ik ook een net antwoord terugkrijg, ik hoe geen korte botte antwoorden, en dan wat snap je niet!?!?!

Grrrrrrrrrrr.............

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:20

Mijn HTC Desire is nu ook een nieuwe update aan het installeren. Een 2.2 nog iets. Nog geen 2.3 dus.

Weet een van jullie dat trouwens: als ik mijn wifi aan heb en er een tijdje niets mee doe gaat hij toch een soort van uit. Het icoontje staat er dan nog wel bovenaan maar als ik iets met internet wil dus zegt ie dat er geen verbinding is. Vervolgens staat er bij instelling dat hij aan het verifieren is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn wifi gewoon aan blijft (dus verbonden)?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:48

Hmffff bij mij blijft hij gewoon verbonden :=

2.3 komt denk ik voorlopig ook nog niet, sowieso het eerste kwartaal van 2011 pas, maar tis nog niet officieel bekend gemaakt

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:48

Ik ga binnenkort voor de Desire Z.. Ik geloof dat niemand hem hier nog heeft, maar een vriend van me heeft hem al en is er erg over te spreken... Kan niet wachten eigenlijk tot ik hem heb :) :)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:53

DesireZ vind ik het toestenbord zo raar van uitschuiven.
Ben bang dat de ''schaniertjes'' et niet zo lang volhouden.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 19:57

Klopt, dat weet ik ook niet precies.., maar je hebt 24 maanden garantie, en ik neem aan dat ze dat er wel in meegenomen hebben.., dat ga ik nog wel navragen.. Ik wil wel echt een fysiek toetsenbordje hebben.., en volgens mij blijft het even bij deze als ik binnen htc wil blijven :)

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:31

Ik ben nog steeds super tevreden met mijn htc Wilfire. gisteren en vandaag een lange tijd op internet gezeten en de batterij is nog niet leeg... Een fijn telefoontje !!!

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:44

Ben er alleen nog niet helemaal uit met het internet.( wildfire ) Ik heb een Abbo alleen voor het bellen en smsen en zonder internet maar wij hebben thuis wi-fi. Als ik wil stoppen met internet druk ik altijd maar op het home knopje maar moet je het op de 1 of Andere manier niet afsluiten? Of waar kan ik zien dat het internet uitstaat? Als ik dan weer op internet ga kom ik uit op de pagina waar ik als laatst ben geweest....

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:47

lovebeaut schreef:
Ben er alleen nog niet helemaal uit met het internet.( wildfire ) Ik heb een Abbo alleen voor het bellen en smsen en zonder internet maar wij hebben thuis wi-fi. Als ik wil stoppen met internet druk ik altijd maar op het home knopje maar moet je het op de 1 of Andere manier niet afsluiten? Of waar kan ik zien dat het internet uitstaat? Als ik dan weer op internet ga kom ik uit op de pagina waar ik als laatst ben geweest....

Ik heb desire, bij mij is dat dus ook zo.
Nu heb ik als app msn gedowload, en hoe meld ik me weer af? want nu blijf ik gewoon aanstaan dus heb hem maar weer verwijderd :P

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:05

Volgens mij moet je dan op een knopje klikken van de mobiel zelf, dan krijg je zo'n scherm met opties.. ook afmelden.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:32

Je kunt toch gewoon bij instellingen je wifi uitschakelen? Tenminste zo doe ik het op de Desire

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:32

Thomas schreef:
Volgens mij moet je dan op een knopje klikken van de mobiel zelf, dan krijg je zo'n scherm met opties.. ook afmelden.

Dankje, inderdaad ;)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:35

Als je instelt dat je alleen wifi gebruikt en geen gegevensverbinding houdt ie automatisch op als je geen internet meer hebt :) Hoef je niet af te melden o.i.d.