Josiefien, je hoeft er trouwens niet rouwig om te zijn dat je de fm transmitter niet hebt gekregen
Ik ga de mijne terugsturen (althans proberen) mijn aansteker is nu voor de 2e x stuk en dat komt dus door die transmitter. Behoorlijk k*t aangezien ik voor m'n werk regelmatig m'n tomtom nodig heb en die nu dus ook niet meer op te laden is
Maandag meteen maar naar de garage dus en daar maar eens informeren naar opties en kosten voor carkits voor de iphone. zucht.
Ik zit nu dus toch te twijfelen tussen een Iphone en een blackberry dus wie kan voor mij de voordelen van een Iphone noemen en de nadelen van een blackberry?
Wat is trouwens het goedkoopste abonnement bij een Iphone?
Oh oke! Nou ja, dat zal ik dan bij de garage even navragen, gezien ik m'n standaard inbouw-radio nog in m'n auto heb. Dus dat krijg ik zelf allemaal niet voor elkaar Maar dat weten ze bij de garage vast allemaal wel, wat de mogelijkheden zijn.
Josefien
Geplaatst: 14-03-10 16:15
oeps dat is banketstaaf Kanelly, hoop dat je em nog terug kunt sturen maar ik denk dat ze failliet zijn.. Hoesje van http://www.gelaskins.com had ik binnen 8 dagen thuis! Ik weet niet hoe de Blackberry is dus kan daar niks over zeggen, maar ik ben erg blij met mijn Iphone, die is erg makkelijk te bedienen, er kan veel op qua foto's en muziek en hij is lekker snel! Ik hoef geen andere gsm meer (en geloof me ik heb er al een hoop gehad, van het eerste koelkastmodel van KPN tot nu !)
Josefien
Geplaatst: 14-03-10 16:15
CalvinM schreef:
Josefien, hoe lang duurde het voordat jouw hoesje geleverd werd? Zit te twijfelen of ik er eentje ga bestellen. Je kunt gewoon via ideal betalen toch?
ik geloof dat je met een creditcard moet betalen, zou ik even checken..
Onderin staat ook de optie ideal geloof ik. Anders mams even lief aankijken voor haar creditcard.
Josefien
Geplaatst: 14-03-10 20:45
oh dat weet ik niet meer. Ik heb zelf een creditcard, maar dat mag ook wel gezien mijn leeftijd haha ik krijg in mei een 3GS en daar past dit hoesje ook over!
Hoop niet dat de iphone 4 zo'n vierkant ding wordt, vind de licht bollende achterkant juist zo gaaf. Als het zo'n dikke-pinpas-model wordt, gaat het mooie eraf. Dan is het net een HTC.
Even een vraagje, sinds vandaag heb ik ineens... dat ik nik smeer hoor door m'n luidspreker als ik bel of gebeld wordt. Tenzij is de foon op 'luidspreker' zet, dan hoor ik het wel. (dus er is niets stuk). Het is echt super irritant, want ja... ik hoor niemand, tenzij ik em op luidspreker zet.
Iemand enig idee hoe dit kan? En hoe ik het kan verhelpen?
heb ik ook gehad was iets met de instellingen. mijn abonnement verloopt en kan in mei weer verlengen vandaar..
Squawk
Geplaatst: 15-03-10 17:41
CalvinM schreef:
Hoop niet dat de iphone 4 zo'n vierkant ding wordt, vind de licht bollende achterkant juist zo gaaf. Als het zo'n dikke-pinpas-model wordt, gaat het mooie eraf. Dan is het net een HTC.
Aan de link te zien, vrees ik het ergste voor je. :p