Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Succes Prairy! Klinkt wel als een fantastische locatie! Hoeveel grond willen jullie zelf houden, en past bouwen binnen het bestemmingsplan?
Booooo schreef:Dat wit valt wel mee![]()
[ [url=m/5DJx0t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/emAEtM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xHz4Zt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Shanna schreef:Succes Prairy! Klinkt wel als een fantastische locatie! Hoeveel grond willen jullie zelf houden, en past bouwen binnen het bestemmingsplan?
Bestemmingsplan moet ik nog even bekijken, maar we zagen in die straat wel een bouwkavel waar ze bezig waren en een potentieel bouw perceel, allebei wel relatief klein (maar dat is alles al snel voor ons) Denk dat het dus wel mogelijk zou moeten zijn met bestemmingsplan wijziging.
Denk dat we dat huisje dan met iets van 3000-4000m zoveel verkopen, dat we zelf 1,8 over houden ofzo.
Het staat nu een maand of 2 te koop.
Ik hoop dat we kunnen bezichtigen en dat ik me dan in kan houden
Phylos schreef:Weet iemand hier hoe het zit als je nu een huis koopt maar afspreekt er pas in mei bijvoorbeeld in te gaan, kun je dan nu al wel hypotheek en rente etc. vastleggen?
Shanna schreef:Ik heb nu wel een beetje verhuisstress!
En over 2,5 week is het al zo ver!
Wanneer moet/ kan ik me inschrijven bij een andere huisarts? Kan dat pas na inschrijving in de nieuwe gemeente of nu al? Wanneer kan ik me inschrijven bij de nieuwe gemeente? Pas vanaf de overdracht? Of nu al?
Hoe moet ik onze glazen veilig verhuizen, zijn die glazen-papiertjes los te koop? Of moet ik ze in keukenrol inrollen? Ik weet niet meer hoe verhuizen moet, HELP!!