Hmm, daar ben ik niet zo thuis. Mijn nichten wonen in Delfshaven en R'dam. Maar ik zou er niet willen wonen. Gelukkig maar, want dan hoef je van mij geen concurrentie te verwachten.
Delfshaven is ook Rotterdam, Idefix Ik woon in de buurt van Rotterdam en ben heel stellig in mijn mening over Rotterdam. Zelfs reden tot de breuk met mijn misschien wel 'liefde van mijn leven' geweest toen hij een huis kocht aan de Statenweg in Rotterdam
Ja Ik ben van origine een Amsterdammer, geldt dat als goede reden Ik moet zeggen dat er tijdens de Marathon vorige week wel leuke gezellige R'dammers aan de kant stonden in Kralingen!
Hmm, ik ken R'dam wel een beetje. Mijn vader komt van Heiplaat. Maar helaas overlijdt onze Tom altijd in R'dam en ik vind het gewoon niks om zo hutjemutje op elkaar te moeten wonen. Ik houd van ruimte! Dus elke keer als ik er een dagje ben geweest, dan ben ik weer blij dat ik naar huis mag.
Pinda_Dipje
Geplaatst: 23-04-12 14:00
Zelf enige jaren in de Esch gewoont in Rotterdam. Opzich fijn wonen, beetje een dorps karakter. En we hebben daar nog steeds mijn appartement te koop staan (stille verkoop, is nu tijdelijk verhuurd). Maar vond het met kinderen gewoon niet wenselijk; Als studente, prima!
Mootje
Geplaatst: 23-04-12 14:03
Dat wijkje ken ik helemaal niet, maar de omschrijving ( KLIK ) klinkt leuk
idefix4
Geplaatst: 23-04-12 14:08
Ik vond Delfshaven wel mooi met al die oude huisjes. Echt net het zuiderzee museum. Omgeving Kralingen heb ik ook wel eens rondgereden. Best een bosrijk stukje toch? Maar ja, wat ik tegen heb op R'dam, is gewoon het randstad gevoel. Dus ik heb dat niet alleen bij R'dam hoor! Ik ben gewoon meer iemand van het Brabantse land en dan wel één die ruimte ambieert. Smaken mogen verschillen hè?
Van mij mag iedereen daar willen wonen, dan heb ik hier volop keuze!
Maar ook dat had ik er niet voor betaald geloof ik. De verkopend makelaar raadde zelfs aan dat het beter was om het gewoon te slopen en een nieuw huis te bouwen
Saskiaatje
Geplaatst: 23-04-12 14:23
Die inrichting he, bah. Ik kijk soms voor de lol naar miljoenenhuizen en het lijkt wel hoe duurder de huizen, hoe slechter de smaak.
Verder wel een gaaf huis, dat uitzicht. Wel flink gezakt zeg.
wat een snoepje manz, ziet er niet zo slecht uit! veel beter dan de onze (die juist kwa constructie heel goed is) kun je zien hoe een inrichting dat kan verdoezelen
avaluna
Geplaatst: 23-04-12 15:32
Ik vind het zo op het oog ook een geweldig leuk huis, van binnen wel flink wat werk, maar dat is niet erg.
manzano
Geplaatst: 23-04-12 15:51
avaluna schreef:
Ik vind het zo op het oog ook een geweldig leuk huis, van binnen wel flink wat werk, maar dat is niet erg.
Was constructief drama..... helemaal verzakt, dak doorgezakt, muren scheef etc. Was ook wel grappig, stond zo op het zand. Je kon er een paar vloerplanken uit halen (deed makelaar ook ) En je had een indoor zandbak