Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leeslampje schreef:Lichtgrijs erover? Die kende ik nog niet. Ik ga eens wat ervaringen opzoeken.
@ Cynn: het is nu een soort turquoise-blauw. Maakt de blauwtint nog uit voor hoe goed je eroverheen schildert? 5 lagen wit ertussen is veel! Maar wel een mooi eindresultaat op je onderste foto!
We zijn er nog niet helemaal over uit welke kleur het wordt. Zitten nu te denken aan donkergeel.
BellaSharon1 schreef:Is het gelukkig niet, zit een speciale laag overheen krasvrij en vette vinger vrij
DubbelDun schreef:Ziet er heel kwetsbaar uit dat zwart, maar wel mooi
Ken je die mop van dat gordijn wat opgehangen moest worden nadat er een andere raam ingekomen is...
Ik dacht een paar oude Silhouette Shades op te hangen die al jaren op zolder lagen. Alleen hebben we ondertussen nieuwe kunststof kozijnen gekregen en nu passen ze er niet meer tussen
BellaSharon1 schreef:Nou voor alsnog is dit het, de andere deuren komen dan tegelijk met de koel/vrieskast
[ [url=m/Wih24c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q5aaX0.jpg]Afbeelding[/url] ]
helaas hebben ze het verkeerde typenummer oven geleverd, dus dat moeten ze gaan oplossen, en er zitten wat beschadigingen op, daar balen we ook wel beetje van, ook ontbrak de bestek la.
Verder zijn we nu al enorm blij![]()
MamaMiesje schreef:Mooi hoor! Lijkt op de keuken uit het topic van Bokker lrm
Ondertussen kunnen we in ieder geval al verwarmd kakken:
[ [url=m/rcFTRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/drMDaT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu nog het plafond, de douchewand, het wasmeubel/spiegel/verlichting en afkitten...
Ik hóóp dat ze woensdag klaar zijn; ben die vreemde lui in huis nu wel zat en één van mijn katten al helemaal:
[ [url=m/aU1tDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:Ziet er heel kwetsbaar uit dat zwart, maar wel mooi
Janine1990 schreef:Waarom beginnen al jouw reacties op andermans trots eigenlijk met iets negatiefs? Heel erg jammer vind ik dat.