Kuggur schreef:Jis_ schreef:En de Philodendron melanochrysum stek met 1 blad gekocht voor 45 euro. Groeit niet hard maar hij groeit. Durf hem niet in de aarde te zetten.
[
Een ongewortelde stek met één blad voor 45€...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Jis_ schreef:En de Philodendron melanochrysum stek met 1 blad gekocht voor 45 euro. Groeit niet hard maar hij groeit. Durf hem niet in de aarde te zetten.
[
Een ongewortelde stek met één blad voor 45€...
Ailill schreef:Calathea van ruim 1.50 voor 15 euro gekocht![]()
[ [url=m/PfHwtn.png]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Ailill schreef:Calathea van ruim 1.50 voor 15 euro gekocht![]()
[ [url=m/PfHwtn.png]Afbeelding[/url] ]
De blijft zo mooi.
---
Ach de een koopt een sportpaard en de ander dure planten. Beiden kunnen de poten breken.![]()
Ik heb in mijn collectie ook behoorlijke bedragen zitten en al weer terugverdiend van de meesten.
Walkure schreef:Oké ik heb geen groene vingers maar vond dit wel toepasselijk bij de titel van het topic.
Ik heb een 'groene kneusjes' box besteld bij plantje.nl, kamerplanten met een schoonheidsfoutje of wellicht mindere kwaliteit omdat ze (te) lang niet zijn verkocht. Of ik ze kan redden weet ik niet, maar ik wil graag leren beter zorgen voor mijn planten
Iemand ervaring met zo'n groene kneusjes box of iets soortgelijks? Het is goedkoper dan 3-4 nieuwe planten kopen dus vind het ook niet heel erg als ze niet perfect zijn. Ben iig benieuwd