Hebben we trouwens geen topic voor recepten? Had pas wel een gevonden maar stonden niet echt dingen tussen die wij lekker vinden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hebben we trouwens geen topic voor recepten? Had pas wel een gevonden maar stonden niet echt dingen tussen die wij lekker vinden

Dus binnenkort maar zelf eens maken
weet helaas niet meer wat de kip en de wraps kosten. Maar groente bij elkaar 1,27, de wraps waren tijdje terug in de bonus 1+1 en de kip was met 35% en kon er 2x van eten.
Camping de Berckt dus als iemand wat in de buurt weet? Ik heb verder nooit houdbare spullen eigenlijk. Haal hier wel al drinken en brood. Mijn man heeft een koelkast in de auto dus daar kan dan mooi wat beleg in. We gaan vrijdag avond ook pas weg, dus dat maakt het iets lastiger
Wou idd even googlen voor we weggaan. Blik groenten en soep eten wij ook niet. Ik maak echt alles vers of haal het vers haha 

Dus daar moet ik ook nog even achteraan. Ik had mijne niet verzekerd omdat het in die winkel 53euro per maand was.
. DebGizmo schreef:Iemand nog leuke ideeën om te maken met lasagne bladen die over blijven?
.
)
wc papier gaat bij mij niet zo hard en had laatst 3 pakken voor 7 euro. Haal grootverpakkingen en sla dan een deel op in m'n kelder. Wasmiddel en schoonmaakmiddel idem. Koop het als het in de aanbieding is en niet pas als ik het denk nodig te hebben. Daardoor liggen de kosten heel erg verspreid.
dan heb je 4 flessen voor 10 euro wasmiddel en 5 flessen wasverzachter vaak ook rond die prijs 
Nou bij mij gaan ze echt gelijk de wasmachine in haha 
Je bent toch schoon als je je er mee droogt, dus die handdoek wordt niet vies.. Op de verwarming hangen om te drogen en 's avonds is ie droog
Gisteren wilde ik wel dweilen, maar toedels! het was bloedheet in huis en dweilen zou dat niet beter maken haha.