Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Roxanne

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:13

Leverde dat oud ijzer nog wat op Mavantos? Dat verzacht het ongemak misschien een heel klein beetje :+

Wij gaan morgen om 9 uur de koopovereenkomst tekenen, daar moest een paar keer iets aan aangepast worden. Maandag ook een afspraak bij de architect, benieuwd of die met andere ideeën komt dan wij al hebben

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:59

_Roxanne schreef:
Leverde dat oud ijzer nog wat op Mavantos? Dat verzacht het ongemak misschien een heel klein beetje :+

Wij gaan morgen om 9 uur de koopovereenkomst tekenen, daar moest een paar keer iets aan aangepast worden. Maandag ook een afspraak bij de architect, benieuwd of die met andere ideeën komt dan wij al hebben

Nee, de beste man die het kwam ophalen had een gehoorapparaat en toen ik vroeg of het nog wat opleverde hoorde hij mij spontaan niet meer :+

Was al lang blij dat hij het meenam en er zelf niet mee hoefde te sjouwen _O-

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

Sorry even stil geweest van mijn kant na de bezichtiging. Ik was mega enthousiast over het huis en heb diezelfde dag gelijk een bod uitgebracht en ben het geworden. Wilde even afwachten totdat ik getekend had en dat heb ik vandaag gedaan, dus durf het nu wel te delen :)

Hier overigens ook héél tevreden met mijn aankoopmakelaar, ik durf wel te zeggen dat ik zonder haar dit huis niet had gehad. En ik ben juist gegaan voor een makelaar die lokaal het aanbod ontzettend goed kent, want ik wist precies in welke plaats ik wilde kopen. Had ook nog voorkeur voor een bepaalde wijk (was een wens, geen eis) en dit huisje voldoet aan mijn eisen én wensen :D

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:57

Gefeliciteerd

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Gefeliciteerd s1993!! En ook nog aan alle wensen voldaan *\o/* *\o/* Je tweede zoekronde is snel gegaan of niet? Is het al definitief genoeg om de funda link te delen? :D

Mavantos, zo te horen zijn jullie heel druk bezig. Doen jullie de hele verbouwing in 1x, of in etappes?

Ik ga binnenkort met mijn aankoopmakelaar een huis voor een tweede keer bezichtigen :) Hopelijk vindt hij het ook wat en kan ik een goed bod doen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

Gaaf zeg s1993! Gefeliciteerd!

Spannende tijden zo'n tweede bezichtiging met aankoopmakelaar. Hopelijk is het de tweede keer nog net zo leuk!

Wij doen alles in een keer, maar als we er gaan wonen zal het nog niet 100% af zijn.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:05

Ja echt mega snel gegaan, ik was al een hele tijd aan het oriënteren zonder dat ik er verder iets mee deed (omdat we eerst het oude huis verkocht moesten hebben, ivm meenemen rente) dus had wel voor mezelf een goed beeld van wat er qua aanbod was afgelopen hafljaar in de regio en wat dan wel/niet zou passen. Dit huis kwam eigenlijk net wat eerder op de markt dan ik echt wilde gaan bieden, maar kon dit ook niet laten gaan omdat zoveel van deze huizen niet online komen :o Funda linkje wil ik via PB wel delen :D

Bij dit huis was een tweede bezichtiging niet echt een optie, omdat er al zo snel biedingen waren gedaan. Mijn aankoopmakelaar had wel als optie aangegeven dat als ik niet samen met haar kon bezichtigen, ik ook zelf zou kunnen bezichtigen en dat de makelaar dan een keer alleen langsgaat (dat is vaak makkelijker te regelen, zij lopen soms tijdens een bezichtiging van iemand anders bijvoorbeeld even een rondje en vragen niet veel tijd omdat ze precies weten waarop te letten).

Spannend om tweede keer te gaan bezichtigen! Hoe enthousiast ben je zelf over het huis?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

Gefeliciteerd S1993!

Onze interesse woning is helaas onder onze neus verkocht voor we een bod konden doen. Jammerdebammer. Wel een goed hypotheekgesprek gehad & we hebben nu beter beeld van wat we in deze constructie aankunnen.